خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید و فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان به سراسر کشور با قیمت ارزان

هدیه روز معلم

هدیه هنر

کلمات کلیدی

قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر

قاب مینا کاری

قاب بشقاب مسی مینا کاری

بشقاب میناکاری

آینه ملیله کاری طرح آسمان

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهار

تابلو معرق وان یکاد

نیم ست نقره سیاه قلم مدل عشق

تابلو وان یکاد چوبی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل شادی

تابلو چوبی وان یکاد

تندیس میناکاری وان یکاد طرح هما

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بته جقه

جعبه گلدان میناکاری 25 سانتی با روکش مخمل

باکس هدیه مخمل 20 سانتی گلدان میناکاری

گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان

گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور

تابلو بزرگ سه بشقابی مینا کاری

بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی

قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی

تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی

قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی

تابلو میناکاری 10 سانتی جعبه چوبی گرد و مشبک

تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک

گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری

قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی

قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گلیم پشمی دستباف ایرانی را می توانید با طرح ها و رنگ های ساده ولی زیبا و دلنشین در اختیر داشته باشید. گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان از سری محصولات زیبای هنری کاربردی و مورد استفاده خانواده است. گلیم دستباف ایرانی کار دست هنرمندان هموطنمان است که با عشق و علاقه به این هنر یکی یک تار و پودهای رنگی را در کنار هم چیده و طرحی نو برای شادی و آرامش ما بوجود می آورند. فروش گلیم دستباف و همچنین ارسال فوری آن به سراسر کشور براحتی انجام می گیرد. قیمت گلیم دستباف ایران ارزان و خرید آن برای اکثر مشتریان فروشگاه امکان پذیر می باشد. استفاده از گلیم های دستبافت برای پادری های منازل توصیه می شود. شما می توانید از این محصولات زیبا در چیدمان های دکوری منازل ایرانی هم استفاده کنید. خرید گلیم دستباف از طریق سایت برای شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته امکان پذیر است.  

گلیم دستباف پشمی طرح دشت گلیم دستباف پشمی طرح دشت

جنس گلیم از پشم گوسفند و در برخی موارد از پشم شتر هم استفاده می شود. رنگ های استفاده شده در رنگرزی این گلیم ها کاملا طبیعی است و ماندگاری بالایی دارد. ابعاد گلیم در حدود 60*90 و با اختلاف چند سانتی متر است. این گلیم اصیل ایرانی کاملا با دست بافته شده و به نوعی اثر هنری دست ساز است. از گلیم های با این سایز معمولا برای پادری استفاده می شود. شما می توانید این گلیم را در بار شسته و دوباره استفاده کنید.

گلیم پشمی دستباف گلیم پشمی دستباف

خرید گلیم ارزان برای مصارف شخصی کاملا به صرفه است. فروش گلیم در تهران , اصفهان و سایر شهرهای کشورمان از استقبال خوبی برخوردار بوده چراکه علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن قیمت گلیم پشمی ارزان و قابل سفارش برای عموم مشتریان علاقه مند به هنرهای دستی است. تنوع طرح های ساده و رنگ های شاد طبیعی می تواند نقطه مثبتی در انتخاب این محصول بحساب آید. همچنین شما می توانید این گلیم زیبا را به عنوان هدیه صنایع دستی با ارزش و کاربردی برای دیگران در نظر بگیرید.  

خرید گلیم دستباف خرید گلیم دستباف

محصولات دست بافت پشمی زیادی شبیه یکدیگر است که البته تفاوت هایی با هم دارند. گلیم , جاجیم , زیلو و ... نمونه هایی از این دست بافته ها با ویژگیهای منحصر به فرد می باشند. معمولا گلیم‌ها در اندازه رایج برای قالی بافته می شوند که می‌توان به ابعاد 100*70 , 150*100 (معروف به ذرع و نیم) , 200*300 , 300*400 و کناره ها اشاره نمود. بافت گلیم ها چالش زیادی دارد که فقط از عهده علاقه مندان به این کار بر می آید.

گلیم دستباف ایرانی گلیم دستباف ایرانی

محصولات هنری دستبافتی مانند گلیم معمولا توسط هنرمندان خانگی , دلپاک و بی آلایش بافته می شود از این رو حس سادگی و زیبایی در آنها مشخص می باشد. زمان زیادی برای بافتن گلیم پشمی دستباف صرف می شود و با قیمت ارزانی که دارد برای خرید کاملا توجیه پذیر است. حمایت از این هنرمندان به منزله زنده نگه داشتن هنرهای دستی و احترام به هویت ایرانی است. خرید صنایع دستی کشورمان بجای محصولات لوکس خارجی اولین گام در فرهنگ سازی عمومی برای پیشرفت اقتصاد کشور است.  

فروش گلیم دستباف فروش گلیم دستباف

قیمت گلیم دستباف قیمت گلیم دستباف

  شناسه محصول: 901562

بازار مینا     BazareMina.ir  

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

فروش گلیم دستباف پشمی ایرانی برای استفاده شخصی مانند پادری و یا زیباتر کردن فضاهای دکوری , مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته. خرید گلیم دستباف ایرانی علاوه بر مصارف شخصی بلکه برای هدیه به دوستان و اقوام نیز مورد استفاده است. قیمت انواع گلیم دستباف پشمی ارزان و خرید آن برای مشتریان در هر سطحی امکانپذیر است. طرح های استفاده شده در بافت گلیم دستباف اصفهان ساده ولی جالب است. معمولا از رنگ های طبیعی برای رنگ کردن پشم گوسفند استفاده می شود. گلیم دستباف پشمی را می توانید به عنوان فرش برای هر مکانی استفاده کنید. گلیم با زیلو و جاجیم تفاوت های اساسی دارد بطور مثال زیلو (zilou) زیرانداز و کف‌ پوش دستباف است که با نخ پنبه تهیه می‌شود و بخاطر خنکی پنبه مناسب برای استفاده در مناطق کویری است. مواد اولیه بافت جاجیم پشم است و بافت آن شبیه گلیم (kilim) می باشد، با این تفاوت که جاجیم در چهار تخته بافته شده و پس از اتمام کار به هم متصل و دوخته می‌شود.  

گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور

جنس گلیم از نخ های پشم گوسفند است که با رنگ های طبیعی توسط دستان هنرمند بافته می شود. طرح های ابتدایی کار شده بر روی گلیم نشان از سادگی و در عین حال اصالت این محصول دارد. ابعاد گلیم 60*90 سانتی متر است. البته بدلیل بافته شدن آن با دست معمولا چند سانتی متر متغییر است. از گلیم برای پا دری استفاده می شود همچنین گزینه خوبی برای زیر انداز هم می باشد. سایز این گلیم در حدود انواع پادری های منازل (ذرع و چهارک) است.

فروش گلیم دستباف فروش گلیم دستباف

گلیم دست بافته ایی بدون پرز و با کاربرد فراوان است. استفاده از این زیر انداز در فرهنگ های مختلف رایج است. این محصول ارزشمند در کشورهای مختلفی مانند ایران، افغانستان، پاکستان , ترکیه و ... بافته و استفاده می شود. زمان بافت سریع آن یکی از دلایل ارزان قیمت تر بودن گلیم نسبت به انواع فرش و قالی است. طبیعی بودن مواد استفاده شده از ویژگیهای مثبت این محصول بشمار می رود. خرید گلیم معمولا برای هر خانواده ایی امکان پذیر است. فروشگاه آنلاین گلیم و صنایع دستی ایرانی ارائه کننده انواع گلیم دستباف ایرانی پشمی و هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به سراسر کشور است.  

خرید گلیم دستباف ایرانی خرید گلیم دستباف ایرانی

تار و پود های در هم تنیده شده گلیم استحکام و مقاومت بسیار خوبی به آن می دهد گلیم ها معمولا به روش مسطح بافته می شوند. بهترین گلیم دستباف ایران محصولی ساخته شده توسط هنرمندان روستایست که با قیمت ارزان محصول نشان از سادگی زندگی و عشق به این هنر دارد. طرح های ساده هندسی و نقش های بکار رفته در بافت گلیم الهام گرفته ار محیط زندگی روستایی دارد. قیمت گلیم دستباف پشمی بگونه ایی است که برای هر مشتری قابل خرید و سفارش باشد.  

قیمت انواع گلیم دستباف قیمت انواع گلیم دستباف

حمایت از صنایع دستی و هنرهای ایرانی علاوه بر کمک به اقتصادهای کوچک بلکه به زنده نگه داشتن خرده فرهنگ های ایرانی نیز کمک خواهد کرد. هنرمندان زیادی در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشند و محصولات تولید شده آنها می تواند با قیمت های بسیار مناسب تر وارد بازار شود. حمایت از تولید کنندگان و هنرمندان ایرانی تاثیر بسیار مثبتی در رونق بیشتر و شکوفایی اقتصاد کشور خواهد داشت.  

گلیم دستباف اصفهان گلیم دستباف اصفهان

گلیم دستباف پشمی گلیم دستباف پشمی

  شناسه محصول: 901561

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب سه تکه میناکاری اصفهان اثر دست و نقاشی قلم هنرمندان این شهر است. تابلو بزرگ سه بشقابی مینا کاری برای انواع مکان های رسمی و شخصی قابل استفاده است. امکان نصب افقی و عمودی آن بر روی هر دیوار به شما امکان بیشتری برای چیدمان دیوارکوب ها با سلیقه خودتان را خواهد داد. ترکیب عناصر سنتی و مدرن معمولا در هر فضای دکوری زیباتر خواهد بود. طرح های سنتی استفاده شده در قاب سه بشقابی میناکاری الهام گرفته از هنرهای ایرانی انتخاب شده همچنین از رنگ های مخصوصی برای نقاشی قاب سه بشقاب میناکاری بهره گرفته شده تا پس از نقاشی و کوره کاری , پاک نشده و ماندگاری داشته باشد. مشاهده جزئیات استفاده شده در طراحی تابلو میناکاری اصفهان هم دلنشین و هم یادآور تلاش و کوشش هنرمندان با ذوق نصف جهان است. برای سفارش انواع قاب میناکاری اصفهان شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان اقدام نمائید.  

قاب بزرگ سه بشقابی مینا کاری قاب بزرگ سه بشقابی مینا کاری

جنس قاب سه بشقابی مینا کاری اصفهان از چوب مصنوعی یا همام پی وی سی (PVC)است که با رنگ گرم قهوه ای و طرح چوب خود حس طبیعی تری به تابلو های میناکاری خواهد داد. ابعاد قاب سری سه تایی بشقاب مینا 22.5*42.5 سانتی متر است. بر روی کف تابلو برای جلوه دادن بیشتر به بشقاب های میناکاری از پارچه جیر مشکی رنگی استفاده شده تا تضاد رنگ زیبایی بوجود آورد. قطر بشقاب های داخل قاب به ترنیت 12, 10 و 8 سانتی متر است. تابلو بشقاب سه تایی میناکاری شیشه دارد و امکان نشتن گرد و خاک بر روی بشقاب های داخل قاب وجود ندارد.  

قاب سه تکه میناکاری قاب سه تکه میناکاری

فروش و پخش میناکاری اصفهان روی مس از طریق فروشگاه اینترنتی برای تمامی هموطنان عزیز در سراسر کشور امکان پذیر است. خرید تابلو میناکاری اصفهان بسادگی چند کلیک از طریق سایت برای تمامی مشتریان امکان پذیر است. تلفیق هنر میناکاری و هنرهای دیگر ایرانی زیبایی ویژه ایی به هر محصول می بخشد. طرح های متفاوت ظروف مینا همراه با رنگ های شاد مینایی حس شادی به محیط زندگی شما خواهد بخشید.  

قاب سه بشقابی میناکاری قاب سه بشقابی میناکاری

شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی معمولا از قاب های میناکاری شده برای هدیه در مناسبت های مختلف بهره می برند. یکی از دلایل آن امکان درج پلاک و لوگوهای تبلیغاتی بر روی آن است. شما میتوانید طرح لوگوی سازمانی تان را برای همکاران ما ارسال کرده تا بر روی قاب های مورد نظرتان بصورت پلاک های شکیل لیزر و نصب گردد. در فروشگاه انواع تندیس , قاب , تابلوهای مختلف و ظروف میناکاری و صنایع دستی اصفهان برای سلیقه های مختلف وجود دارد.

قاب سه بشقاب میناکاری قاب سه بشقاب میناکاری

برای طراحی و تولید هر محصول صنایع دستی , چندین نفر از هنرمندان مشغول به فعالیت می باشند. هنر های دستی ایرانی ظرفیت بالایی برای اشتغال و به حرکت درآوردن اقتصادهای کوچک دارد. از این رو می تواند بصورت کلی تاثیر قابل توجهی در روند شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشد. حمایت از تولید ملی و ارج نهادن به هنرهای دستی ایرانی اولین گام برای پیشرفت ما خواهد بود. نگاه دلسوزانه مسئولین مکمل این دیدگاه است.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901560

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب اعلا میناکاری شده با رنگ های روشن حس شادی را به محیط کار و زندگی شما خواهد آورد. طرح های سنتی استفاده شده بر روی بشقاب میناکاری مسی اعلا یادآور هنر اصیل ایرانی است. بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل را می توانید براحتی کادو کرده و برای هدیه به دوستان خود آماده سازید. قیمت بشقاب میناکاری با جعبه مخمل نسبتا ارزان است و علاوه بر نفیس بودن توجیه اقتصادی دارد. سایز بشقاب میناکاری 30 سانتی بگونه ایی است که هم برای انواع ویترین و هم برای انواع دیوارهای منازل و دفاتر کار مناسب است. هنر میناکاری روی مس در اصفهان جایگاه ویژه ایی دارد و برای صدها سال توسط هنرمندان با ذوق این شهر بصورت کاملا سنتی و با دست انجام می شود. خرید اینترنتی بشقاب میناکاری از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان با چند کلیک انجام می گیرد و ارسال آن بصورت فوری برای سراسر کشور امکانپذیر است.

بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

جنس جعبه محصول از چوب با روکش مخمل است. همچنین جنس بشقاب میناکاری شده فلز مس ضخیم در نظر گرفته شده است که با نقاشی استادانه اثری زیبا بجای گذاشته است. ابعاد جعبه مخمل 5.5*32*32 و قطر بشقاب مسی میناکاری 30 سانتی متر می باشد. به دلیل تضاد رنگ های بشقاب مینا کاری با جعبه مخمل این محصول جلوه خاصی داشته و بین مشتریان از محبوبیت ویژه ایی برخوردار شده است. علت گرانتر بودن این بشقاب نسبت به نمونه های مشابه آن که در پایین قرار داده ایم , ضخامت و کیفیت زیر ساخت (مس ضخیم و سنگین تر) و  همچنین نقاشی ظریف تر آن است.  

بشقاب اعلا میناکاری بشقاب اعلا میناکاری

بشقاب میناکاری شده روی مس اصفهان قیمت مناسبی دارد که بر اساس آن شما می توانید برای هدیه به دوستان و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده کنید. درج لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی جعبه آن را برای شما سفارشی خواهد نمود. شما می توانید برای فروش عمده میناکاری اصفهان با همکاران بخش فروش تماس بگیرید تا از تخفبف های ویژه فروشگاه برخوردار شوید. جنس ظروف میناکاری شده بگونه ایی است که با هر شرایط آب و هوایی سازگار است. بر این اساس در شهرهای شمالی و جنوبی کشورمان (با آب و هوای شرجی) بدون مشکل قابل استفاده است.

بشقاب میناکاری 30 سانتی بشقاب میناکاری 30 سانتی

هنر میناکاری و بطور مشخص نقاشی بشقاب مسی میناکاری شده 30 سانتی توسط دستان استادکاران میناکار انجام می گیرد. این نقاشی ها کاملا متفاوت و منحصر بفرد است. در صورتی که طرح خاصی مد نظرتان باشد می توانید در تیراژ بالا به ما سفارش داده تا بشقاب های مسی میناکاری از آن طرح برای شما تهیه گردد. ظروف میناکاری طرح های مشابهی دارند که با رنگ های مخصوص میناکاری طراحی می شوند.

بشقاب میناکاری با جعبه بشقاب میناکاری با جعبه

هنر های دستی ایرانی انواع مختلفی دارد که بر اساس هر منطقه از ویژگیهای منحصر بفرد خود برخوردار می باشند. استفاده از ظرفیت های سازنده آنها می تواند کمک بزرگی به اقتصاد کشورمان داشته باشد. همکاری بخش های مختلف دولتی و خصوصی با کارشناسی هنرمندان و استادکاران هر حرفه تاثیر بیشتری بر روند اجرای این مهم خواهد داشت. استفاده از فرصت های بومی به منزله صرف هزینه کم برای بازدهی بالاست.  

خرید اینترنتی بشقاب میناکاری خرید اینترنتی بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری مسی اعلا بشقاب میناکاری مسی اعلا

شناسه محصول: 901559

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب مشبک میناکاری اصفهان با شکل گرد خود می تواند در دکوراسیون های مختلف در چیدمان های متفاوت استفاده شود. رنگ گرم قاب میناکاری اصفهان به همراه رنگ های شاد استفاده شده در بشقاب مینا همخوانی ویژه ایی بوجود آورده تا حس آرامش بخشی به مخاطب بدهد. قیمت تابلو میناکاری ارازن و خرید آن برای عموم مشتریان امکان پذیر است. هنر استفاده از رنگ های مخصوص میناکاری بر روی مس توسط استادکاران برجسته اصفهانی انجام می شود. تابلو میناکاری اصفهان از سری هنرهای دستی ایرانی است که با هنر برش چوب با لیزر تلفیق شده قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی متری را می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای تمامی ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی استفاده کنید. ساخت این تابلو میناکاری تماما در داخل کشور انجام می شود و بر این اساس سفارش آن در هر تیراژی امکان پذیر است.

قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی

جنس قاب از فیبرهای نازک چوبی برش خورده با لیرز است که به شکل مورد نظر چسبانده می شود. قطر قاب چوبی مشبک 35 سانتی متر است و نصب آن بر روی دیوار فضای خوبی را پوشش می دهد. همچنین قطر بشقاب قرار گرفته درون قاب 25 سانتی متر است. طرح بشقاب های قاب گرد و مشبک میناکاری همگی متفاوت است. البته در صورت سفارش عمده و با تیراژ بالا می توان بشقاب های مشابه تولید نمود.  

قاب مشبک میناکاری اصفهان قاب مشبک میناکاری اصفهان

تابلو های میناکاری اصفهان زیبایی خاصی دارند که معمولا مورد پسند علاقه مندان به هنرهای دستی می باشند. لیست قیمت میناکاری هم در سایت و هم در کانال تلگرام قرار داده شده است. از این رو قیمت خرید میناکاری در تهران و قیمت خرید میناکاری در شهرهای دیگر بدون تفاوت و بر اساس لیست قیمت سایت مشخص می شود. صنایع دستی اصفهان نمونه ایی از هنر ایرانی است که پس از صد ها سال باز هم مورد پسند دوستداران هنر قرار دارد.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

فرهنگ استفاده از محصولات میناکاری به عنوان هدایای تبلیغاتی میناکاری بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده. امکان درج لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی قاب از ویژگیهای منحصر بفردی است که می تواند مورد نظر هر سازمانی قرار گیرد. تولید در تیراژ بالا اطمینان خاطر برای سفارش محصولات را خواهد داد. قیمت فروش عمده میناکاری با تک فروشی تفاوت زیادی دارد از این رو بهتر است برای خرید محصولات بصورت عمده با همکاران واحد فروش تماس بر قرار کنید.

قیمت تابلو میناکاری قیمت تابلو میناکاری

تولید محصولات صنایع دستی در هر کشوری نشان از هویت و اصالت آن سرزمین دارد. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و ترویج فرهنگ ایرانی از رخدادهای مثبت در پرتو حمایت صنایع دستی و گردشگری به شمار می رود. رشد صنایع دستی مرهون برنامه ریزی صحیح و فعالیت در زمینه های مختلف با هماهنگی یکدیگر است. هم بخش خصوصی , هم هنرمندان و تولید کنندگان و هم مشتریان باید به کمک یکدیگر در این موضوع سهیم باشند.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

شناسه محصول: 901558

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب گرد مشبک میناکاری شده تلفیق هنر میناکاری روی مس و برش چوب با دستگاه لیزر است. سایز قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی متر بگونه ایی است که برای اکثر منازل و دفاتر کار مناسب می باشد. نقاشی قاب میناکاری اصفهان توسط هنرمندان با دست بر روی مس لعاب کاری شده انجام گرفته. برای ماندگاری رنگ ها ظروف میناکاری کوره می گردند. خرید قاب گرد میناکاری از سراسر کشور با چند کلیک براحتی انجام می شود. طرح های تابلو میناکاری اصفهان یکتا و متفاوت است از این رو هر ظرف مینا مانند یک اثری هنری منحصر بفرد است. خرید قاب بشقاب میناکاری هم بصورت شخصی و هم برای هدیه به دوستان و اقوام و حتی بعنوان هدایای تبلیغاتی میناکاری برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی پیشنهاد می گردد.  

قاب گرد مشبک میناکاری شده ارتفاع 20 سانتی قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی

جنس قاب گرد میناکاری اصفهان از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر بشکل دایره ایی و گرد با دقت برش خورده. طرح مشبک فاب زیبایی بیشتری به آن داده. قطر قاب میناکاری شده اصفهان 29 سانتی متر و قطر بشقاب قرار گرفته در وسط آن 20 سانتی متر است. با توجه به دست ساز بودن و نقاشی متفاوت , طرح های تمامی بشقاب ها و ظروف میناکاری مانند یک اثر هنری همتایی ندارد. تلفیق هنرهای دستی می تواند جلوه زیباتری به محصول نهایی بدهد.  

قاب گرد مشبک میناکاری قاب گرد مشبک میناکاری

قاب گرد میناکاری 20 سانتی متری سایز مناسبی برای چیدمان های مختلف دکوری دارد. از کنار هم قرار دادن قاب های میناکاری بر اساس سلیقه خود می توانید چیدمان های زیبایی بدست آورید. بشقاب های میناکاری با قاب گرد و دایره ایی در سایزهای 8,10,12,16,20,25,30 سانتی متر برای دکوراسیون های مختلف طراحی و تولید شده اند. قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی متر در حدود سایز متوسط دسته بندی می شود.

خرید قاب گرد میناکاری خرید قاب گرد میناکاری

استفاده از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در بین علاقه مندان به هنرهای ایرانی رواج بیشتری داشته است. بشقاب میناکاری با قاب گرد چوبی گزینه ایی مناسب برای هدیه به پرسنل و مدیران شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی است. امکان درج پلاک های تبلیغاتی بر روی قاب آن را برای شما سفارشی خواهد نمود. فروش محصولات میناکاری بصورت تکی و عمده برای مشتریان در هر تیراژی در نظر گرفته شده است.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

فروش میناکاری در تهران بصورت اینترنتی امکان دسترسی بیشتر را برای مشتریان فراهم می آورد. حمایت از هنرهای دستی ایرانی و بویژه میناکاری اصفهان باعث شده تا اشتیاق بیشتری برای تولید و عرضه بوجود آید. البته ارائه محصولات به سراسر کشور برای تمامی شهرها صورت می گیرد. پروسه تولید ظروف میناکاری روی مس نیازمند افراد با تخصص های مختلف است که در کنار خود ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از هموطنان خواهد نمود.

خرید قاب بشقاب میناکاری خرید قاب بشقاب میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

شناسه محصول: 901557

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

تابلو گرد مسی میناکاری ظاهر زیبایی دارد و ظرفیت استفاده در انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن را دارا می باشد. تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی متری را می توانید بر روی هر دیواری نصب کرده و از ظاهر آن لذت ببرید. رنگ های استفاده شده در قاب گرد بشقاب میناکاری به شما امکان ست کردن آن با دیگر لوازم دکوری را خواهد داد. قاب میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق این شهر و تحفه ایی پیشکش به علاقه مندان هنرهای دستی است. شما می توانید سایزهای مختلف تابلو میناکاری مشبک و گرد را در کنار یکدیگر با چیدمان دلخواه خود قرار دهید تا جلوه بهتری برای فضای دکوری شما داشته باشد. خرید قاب میناکاری با قاب چوبی به همراه ارسال فوری آن از سراسر کشور در کمترین زمان امکان پذیر است.

تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی

جنس قاب گرد میناکاری شده از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر بدقت برش خورده. همچنین زیر ساخت بشقاب میناکاری استفاده شده در این قاب از مس مرغوب است. قطر قاب چوبی 25 و قطر بشقاب قرار گرفته در آن 16 سانتی متر می باشد. بشقاب میناکاری با قاب گرد طرح های متفاوتی دارد و تضاد رنگ های روشن آن با رنگ قاب زیبایی خاصی به آ« بخشیده است. این قاب شیشه ندارد و برای حمل و ارسال از طریق هواپیما گزینه خوبی بشمار می رود.

تابلو گرد مسی میناکاری تابلو گرد مسی میناکاری

خرید تابلو میناکاری برای استفاده شخصی و هدیه به دوستان و اقوام مرسوم است. البته بدلیل اینکه این محصول کار دست هنرمندان داخلی است در هر سطح و تیراژی قابل تولید می باشد و شما می توانید از آن بعنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده کنید. فروش میناکاری اصفهان روی مس قدمت بالایی در این شهر دارد و شما می توانید انواع ظروف میناکاری و صنایع دستی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید.  

قاب گرد بشقاب میناکاری قاب گرد بشقاب میناکاری

کیفیت و مرغوب بودن محصولات میناکاری به عواملی مانند جنس و ضخامت زیر ساخت , لعاب کاری , نقاشی و کوره بستگی دارد. در هر یک از این مراحل استادکاری با تجربه باید فرایند خاصی را دنبال کرده تا خروجی با کیفیتی داشته باشد. تمامی مراحل بصورت زنجیره وار به یکدیگر وابسته هستند در صورتی که فعالیت مرحله ایی صحیح صورت نگیرد تاثیر آن در کار بعدی مشخص خواهد بود. ساخت ظروف میناکاری اصفهان چالش های زیای دارد که فقط عاشقان این حرفه با صبر و تلاش مستمر خود از آن موفق گذر خواهند کرد.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

هنر میناکاری مانند هنرهای دستی دیگر کشورمان از ظرفیت های بالقوه بالایی برای ارز آوری برخوردار است. همچنین صنایع دستی می تواند پیوند دهنده فرهنگ ها به یکدیگر باشد با توجه به این موارد حمایت و برنامه ریزی از صنایع بومی گردشگری و هنرهای دستی برای کشور بزرگی مانند ایران می تواند اتفاقات بسیار خوشی را رقم بزند. احترام به هنرمندان و قدردانی از فعالیت آنها انگیزه ایی برای کار بهتر و آموزش نسل جوان برای فردای کشورمان امری ضروری است.

تابلو میناکاری مشبک تابلو میناکاری مشبک

قاب میناکاری با قاب چوبی قاب میناکاری با قاب چوبی

  شناسه محصول: 901556

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب گرد میناکاری اصفهان محصولی جدید و زیباست که با انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی ایرانی قابل ست شدن است. تلفیق هنر میناکاری روی مس و هنر برش چوب با لیزر محصولات زیبایی بوجود آورده که مورد پسند سلیقه های مختلف می باشد. رنگ های شاد مینایی استفاده شده در نقاشی قاب میناکاری اصفهان آرامبخش بوده و شما را به یاد گنبد های نیلگون مساجد اصفهان خواهد انداخت. طرح گرد قاب بشقاب میناکاری مشبک امکان قرار گرفتن آن در پوزیشن های خاص را هم به شما می دهد. امکان هدیه بشقاب میناکاری قاب دار با قرار دادن آن در یک کاغذ کادو براحتی وجود دارد. خرید تابلو مینا کاری اصفهان برای مشتریان عزیز از سراسر کشور بصورت آنلاین از فروشگاه صنایع دستی اصفهان امکان پذیر است. در صورت سفارش عمده تابلو میناکاری , می توانید از تخفیف های ویژه برخوردار شوید.  

قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی متر قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی متر

جنس قاب از فیبر های نازک برش خورده توسط دستگاه لیزر است. وزن سبک قاب از ویژگی های مثبت آن برای حمل و نقل است. قطر قاب 20 و قطر بشقاب میناکاری قرار گرفته در وسط آن 12 سانتی متر است. در پشت قاب سوراخی در نظر گرفته شده است تا بتوان براحتی قاب را بر روی هر دیواری نصب کرد. بدلیل رنگ های استفاده شده در قاب میناکاری با قاب چوبی مشبک و گرد , می توانید آن را با انواع دیوار کوب های سنتی ست کنید.  

قاب گرد میناکاری قاب گرد میناکاری

خرید قاب میناکاری اصفهان هم بصورت شخصی و هم برای هدیه به دوستان و اقوام پیشنهاد می شود. سایز کوچک و قیمت مناسب , این تابلو میناکاری شده زیبا را برای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مناسب کرده. امکان درج لوگو بر روی قاب و همچنین تولید آن در تیراژ بالا از ویژگیهای مثبت این محصول می باشد. شما با خرید عمده تابلو میناکاری گرد و مشبک می توانید از تخفیف های ویژه فروشگاه نیز بهرمند گردید.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

فروش میناکاری اصفهان روی مس بصورت ظروف سنتی ایرانی مورد توجه علاقه مندان هنرهای دستی ایرانی قرار دارد. فروش میناکاری در تهران و شهرهای دیگر نیز از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان انجام می پذیرد تا هنردوستان از سراسر کشور قادر به سفارش محصولات مورد نظرشان باشند. انواع بشقاب های میناکاری شده با قاب های زیبا , مناسب برای سلیقه های مختلف به شما معرفی و ارائه خواهد شد.  

قاب بشقاب میناکاری مشبک قاب بشقاب میناکاری مشبک

هنرهای ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده اند. لیست بزرگ صنایع دستی ایرانی نشان دهنده هویت و اصالت مردمان این سرزمین است که باید بصورت صحیح از ظرفیت های آن استفاده گردد. هنرهای دستی بومی برای هر منطقه ایی ایجاد اشتغال پایدار کرده و کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد نمود. صنایع دستی ایرانی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از ایران نیز علاقه مندان زیادی دارد ظرفیت بالای صادراتی آن در ارز آوری برای اقتصاد تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

خرید تابلو مینا کاری خرید تابلو مینا کاری

  شناسه محصول: 901555

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

تابلو های میناکاری اصفهان طراحی شده توسط استادکاران این شهر و الهام گرفته از هنرهای تاریخی و ابنیه باستانی نصف جهان است. طرح های متفاوت تابلو میناکاری 10 سانتی با جعبه چوبی گرد و مشبک که توسط دستان هنرمندان نقاشی شده زیبایی دوچندانی به آن بخشیده. ساخت تابلوهای طرح چوب , تلفیق هنر میناکاری با برش لیزر است که براستی زیباتر و کاربردی تر خواهد شد. قاب میناکاری اصفهان را می توانید بر روی دیوار منزل یا دفتر کار خود نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. خرید قاب میناکاری شده اصفهان بصورت آنلاین از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. تابلو گرد میناکاری سبک و براحتی قابل حمل است. قیمت ارزان و ظاهر زیبای قاب گرد میناکاری آن را به یکی از محبوب ترین محصولات صنایع دستی اصفهان تبدیل کرده . ارسال سفارشات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی همه روزه و در کمترین زمان انجام می گردد.

تابلو میناکاری 10 سانتی با جعبه چوبی گرد و مشبک تابلو میناکاری 10 سانتی با جعبه چوبی گرد و مشبک

جنس قاب این محصول از فیبرهای چوبی نازک است که توسط دستگاه لیزر برش خورده. قطر قاب چوبی 17 و قطر بشقاب قرار گرفته در آن 10 سانتی متر است. همچنین ضخامت قاب 19 میلیمتر می باشد. در پشت قاب سوراخی قرار گرفته تا شما براحتی بتوانید آن را بر روی هر دیواری نصب کنید. قاب میناکاری با جعبه چوبی مشبک تماما در داخل کشورمان تولید می شود و با تووجه به این موضوع در هر تیراژی قابل سفارش است. با استفاده از هنر میناکاری و برش لیزر شما محصولات بسیار زیبایی خواهید داشت.  

تابلو های میناکاری اصفهان تابلو های میناکاری اصفهان

بشقاب میناکاری 10 سانتی با قاب گرد چوبی را می توانید با دیگر محصولات دکور خود ست کنید. البته قرار دادن چند قاب گرد چوبی میناکاری با سایزهای مختلف بر روی دیوار با چیدمان مورد نظرتان می تواند حال و هوای فضای دکوری اتاق را بخوبی تغییر دهد. نکته مثبت ظروف میناکاری علاوه بر طرح های زیبای سنتی , رنگ های شاد مینایی هم می باشد. بر این اساس انواع ظروف میناکاری و بطور مشخص قاب های میناکاری شده را می توانید در دکوراسیون های سنتی و مدرن استفاده کنید.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

قیمت تابلو گرد میناکاری ارزان و خرید آن نیز آسان است. خرید تابلو میناکاری شده برای انواع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت پیشنهاد می گردد. درج هر گونه لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی قاب امکان پذیر است. شما می توانید در صورت تمایل به خرید این محصول برای هدایای تبلیغاتی با همکاران واحد فروش تماس گرفته و اطلاعات دقیقی در مورد میزان تخفیف های خرید عمده میناکاری بدست آورد. فروش میناکاری اصفهان در تهران و شهرهای دیگر کشورمان از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده است.  

خرید قاب میناکاری خرید قاب میناکاری

استفاده از محصولات صنایع دستی ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی هم به رونق اقتصاد کشورمان کمک کرده و هم باعث آشنایی بیشتر با اقوام و مناطق مختلف کشور و فرهنگ متنوع ایرانی خواهد شد. ایجاد اشتغال برای جوانان در این مسیر ار مهمترین چالش های بخش خصوصی و همچنین ترویج فرهنگ ایرانی به عنوان فرهنگی کهن و صلح جو در میان دیگر تمدن هاست. برنامه ریزی صحیح و حمایت مردمی از جمله دلایل مهم در جهت رسیدن به این موفقیت می باشد.  

تابلو گرد میناکاری تابلو گرد میناکاری

قاب گرد میناکاری قاب گرد میناکاری

  شناسه محصول: 901554

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

تابلو میناکاری مشبک را می توان از سری محصولات پر طرفدار برای استفاده شخصی و هدیه به دوستان و اقوام برشمرد. ظاهر خاص تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک به شما امکان می دهد تا با چیدمان های مختلف آن را ست کنید. طرح قاب تابلو میناکاری گرد , چوبی و رنگ تیره قهوه ایی آن تضاد زیبایی با رنگ های شاد مینایی بوجود آورده است. خرید تابلو میناکاری اصفهان بسادگی چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر است. قاب میناکاری گرد کوچک , سبک و براحتی قابل حمل می باشد. امروزه فرهنگ خرید میناکاری و سایر محصولات صنایع دستی اصفهان در تهران و شهرهای دیگر کشورمان بیشتر نهادینه شده . استفاده از هنرهای دستی ایرانی برای تزئین منزل و دفاتر کار اصالت بیشتری به محیط پیرامون ما خواهد بخشید. ارسال محصولات در کمترین زمان همه روزه به سراسر کشور انجام خواهد گرفت.  

تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک

جنس قاب گرد مشبک از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر برش خورده است. قطر دایره ایی قاب 14 سانتی متر است. در وسط قاب چوبی مشبک بشقاب میناکاری شده زیبایی به قطر 8 سانتی متر قرار دارد. پشت قاب سوراخی به عنوان آویز قاب در نظر گرفته شده تا شما بتوانید آن را بر روی هر دیواری نصب کنید. طرح شبکه ایی و جنس قاب , وزن سبکی را برای این محصول در پی داشته است.  

تابلو میناکاری مشبک تابلو میناکاری مشبک

انواع قاب میناکاری برای هدیه به دوستان و اقوام پیشنهاد می گردد. چرا که براحتی قابل استفاده و کادو می باشد. همچنین قیمت ارزان قاب تابلوهای میناکاری باعث شده تا برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی مورد مناسبی باشد. شما می توانید لوگوهای اختصاصی خود را بر روی قاب چسبانده و آن را برای خود سفارشی کنید. تابلو میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق نصف جهان است که بخشی از هویت ایرانی را در قالب رنگ ها و طرح های زیبای به نمایش گذاشته اند.  

تابلو میناکاری گرد تابلو میناکاری گرد

قیمت تابلو میناکاری ارزان و امکان سفارش آن در تیراژ بالا وجود دارد. نقاشی قاب میناکاری گرد و مشبک اثر دست بوده و طرح های آن متفاوت است. یکی از دلایل بالا بودن ارزش کارهای هنری نیز منحصر بفرد بودن آنهاست. میناکاری در اصفهان از قدمت بالایی برخوردار است و ظروف میناکاری سوغات اصفهان می باشد. البته در اصفهان هنر میناکاری بر روی مس انجام می گردد و طی پروسه های تخصصی و تجربی زیادی به مرحله تولید و عرضه به بازار می رسد.

خرید تابلو میناکاری خرید تابلو میناکاری

فروش میناکاری در تهران و شهرهای دیگر کشورمان از رونق بهتری نسبت به سال های قبل برخوردار گشته است. این اتفاق بدلیل آگاه شدن و فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی رخ داده است. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشورمان در بستر هنرهای دستی ایرانی متضمن نگرش صحیح در چهارچوب قوانین حساب شده برای صنعت گردشگری و هنرهای دستی می باشد. حمایت از هنرمندان ایرانی احترام و هویت و اصالت ملی کشورمان است.

قاب میناکاری گرد قاب میناکاری گرد

خرید میناکاری خرید میناکاری

  شناسه محصول: 901553

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی