خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید و فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان به سراسر کشور با قیمت ارزان

هدیه روز معلم

هدیه هنر

کلمات کلیدی

قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر

قاب مینا کاری

قاب بشقاب مسی مینا کاری

بشقاب میناکاری

آینه ملیله کاری طرح آسمان

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهار

تابلو معرق وان یکاد

نیم ست نقره سیاه قلم مدل عشق

تابلو وان یکاد چوبی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل شادی

تابلو چوبی وان یکاد

تندیس میناکاری وان یکاد طرح هما

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بته جقه

جعبه گلدان میناکاری 25 سانتی با روکش مخمل

باکس هدیه مخمل 20 سانتی گلدان میناکاری

گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان

گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور

تابلو بزرگ سه بشقابی مینا کاری

بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی

قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی

تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی

قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی

تابلو میناکاری 10 سانتی جعبه چوبی گرد و مشبک

تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک

گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری

قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی

قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی

۴۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قاب بشقاب میناکاری شده اصفهان از پر فروش ترین محصولات صنایع دستی فروشگاه بشمار می رود. قیمت قاب بشقاب 20 سانتی مسی میناکاری ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان می باشد. شما می توانید قاب بشقاب میناکاری اصفهان را بر روی انواع دیوار های منازل و دفاتر کار قرار داده و از زیبایی آن لذت ببرید. رنگ های استفاده شده در قاب میناکاری اصفهان بگونه ایست که امکان ست کردن آن با اکثر دکوراسیون های سنتی و مدرن وجود دارد. قیمت قاب میناکاری مناسب و می تواند بصورت هدیه تبلیغاتی در تیراژ بالا تهیه شود. خرید قاب میناکاری شده براحتی و با چند کلیک از سراسر کشور امکانپذیر است. ارسال سفارشات همه روزه و در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.  

قاب بشقاب 20 سانتی مسی میناکاری قاب بشقاب 20 سانتی مسی میناکاری

جنس بشقاب میناکاری شده از فلز مس و نقاشی شده با رنگ های مخصوص میناکاری است. جنس قاب بشقاب از پلاستیک فشرده پلی استر با طرح چوب است. رنگ قهوه ایی تیره قاب یا رنگ های شاد مینایی استفاده شده برای بشقاب تضاد جالبی بوجود آورده که جذابیت ویژه ایی به آن بخشیده. شما می توانید این قاب زیبا را با انواع دکورها براحتی ست کنید. قطر بشقاب میناکاری شده 20 سانتی متر و ابعاد قاب آن 26*26 سانتی متر است .

قاب بشقاب میناکاری قاب بشقاب میناکاری

قاب بشقاب میناکاری شده قیمت مناسبی دارد و شما می توانید آن را بعنوان هدیه برای دوستان و اقوام خود در نظر بگیرید. همچنین گزینه خوبی برای هدیه تبلیغاتی میناکاری با تیراژ بالا برای سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی است. مشاهده قاب بشقاب مسی میناکاری با داشتن حس سنتی , بیننده را به یاد گنبد های نیلگون اصفهان می اندازد. و آرامش خاصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. قاب بشقاب میناکاری 20 سانتی متر ابعاد متوسطی دارد که برای اکثر فضاهای دکوری مناسب است.  

قاب بشقاب میناکاری اصفهان قاب بشقاب میناکاری اصفهان

طرح های متفاوتی از نقاشی های اصیل برای انواع بشقاب های میناکاری شده در نظر گرفته ایم تا حس یکنواختی برای مشتریان بوجود نیاید. از این رو با توجه به کیفیت محصول در هر لحظه بشقاب های میناکاری شده با نقوش متفاوت آمده ارائه در هر تیراژی می باشد. هنر میناکاری کار دست هنرمندان اصفهانی است . از ویژگیهای بارز آن می توان به منحصر به فرد بودن هر اثر با اثر دیکری نام برد. قیمت قاب بشقاب میناکاری نسبت به محصولات لوکس خارجی بسیار مناسب است. خرید قاب بشقاب میناکاری تجربه ایی بیادماندنی از هنر اصیل ایرانی است.

قیمت قاب میناکاری قیمت قاب میناکاری

هنرمندان زیادی در کشورمان مشغول به فعالیت می باشند. این هنرمندان گنجینه های فرهنگی ایران محسوب می گردند. حمایت از آنها به تولید بهتر و آموزش نسل جوان کمک بسیار خواهد نمود. صنایع دستی داخلی ظرفیت بالایی دارد و استفاده صحیح از آن به رونق اقتصادی کشور کمک بزرگی خواهد نمود. اعتماد به کالای با کیفیت داخلی اولین قدم در این راستا بوده و با قدم های بعدی مسیر موفقیت تکمیل خواهد شد.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

خرید قاب میناکاری خرید قاب میناکاری

  شناسه محصول: 901461

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

لاله ملیله کاری

لاله ملیله کاری معمولا برای مراسم عروس و داماد یا بطور کلی برای زینت بخشیدن به دکوراسیون های منازل استفاده می شود. طبق رسم و رسوم ایرانی برای شکون بیشتر ازدواج از آینه و شمعدان بعنوان روشنایی زندگی استفاده می کنند. لاله عباسی ملیله کاری یا شمعدان و آینه مظهر روشنایی در زندگی شناخته می شود. شمعدان لاله ملیله کاری را می توانید بر اساس سلیقه خود با انواع آینه ست کنید . با بالارفتن قیمت فلزات گرانبها خرید آینه و شمعدان نقره برای همه میسر نیست , بر این اساس ما به شما خرید لاله ملیله را پیشنهاد می کنیم . قیمت ملیله کاری معمولا ارزانتر است و از طرفی هنر و کار دست هنرمندان اصفهانی می باشد که ارزش مادی و فرهنگی بالایی به آن بخشیده. ملیله کاری اصفهان کیفیت بسیار خوبی داشته و می تواند سالیان طولانی زینت بخش منازل شما باشد.

لاله ملیله کاری لاله ملیله کاری

جنس بدنه شمعدان لاله ملیله کاری از فلز مس مرغوب می باشد که با فلز نقره آبکاری شده. برای جلوگیری از سیاه شدن آن روکشی محافظ بر روی شمعدان لاله عباسی کشیده شده. ارتفاع آن 45 , عرض آن 13 و قطر پایه 14 سانتی متر است. شما می توانید این شمعدان لاله عباسی ملیله کاری را هم بصورت تکی و هم جفتی تهیه کنید تا بر اساس سلیقه خود جلوه سنتی زیبایی به دکوراسیون خود ببخشید.  

لاله عباسی ملیله کاری لاله عباسی ملیله کاری

ما بصورت تعمدی , لاله عباسی و شمعدان و آینه را بصورت جداگانه معرفی کرده ایم تا مشتریان قادر باشند بر اساس سلیقه خود چیدمانی از هر کدام را انتخاب کنند. شما می توانید هر ستی از آینه و شمعدان را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید. کیفیت ظروف یکسان و کار یک کارگاه است و محدودیتی در ست کردن آنها وجود ندارد. همچنین ملیله کاری اصفهان بر خلاف ظاهر ظریف و زیبا از استحکام بالایی برخوردار است.  

شمعدان لاله ملیله کاری شمعدان لاله ملیله کاری

لاله عباسی ملیله کاری از چند قسمت ساخته شده تا شما بتوانید در صورت نیاز آن را راحت تر حمل کنید . قسمت های مختلف بر روی هم با پیچ نگه داشته شده اند باز کردن و بستن آن بسادگی و کمتر از یک دقیقه می تواند انجام گیرد. از جمله محاسن آن می توان به تعویض بخشی از آن اشاره نمود. بطور مثال اگر بر اثر حادثه ایی قسمتی از آن آسیب ببیند کافیست , آن قسمت باز و تعویض گردد. این موضوع می تواند هزینه بسیار کمتری داشته باشد.

قیمت ملیله کاری قیمت ملیله کاری

صنایع دستی ایرانی اشاره به فرهنگ و هنر این آب و خاک دارد. ترویج هنر می تواند نماینده بسیار خوب و قابل قبولی از طرف یک تمدن باشد. ارزج نهادن به آن تاثیرات زیادی در رشد فرهنگی و در پرتو آن رشد اقتصادی کشور دارد. نگاه دلسوزانه مسئولان به صنایع دستی تاثیر مستقیمی بر زندگی تک تک افراد جامعه خواهد داشت.

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

لاله ملیله کاری لاله ملیله کاری

  شناسه محصول: 901417

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

آینه ملیله کاری طرح پرواز از سری ظروف تزئینی , کاربردی صنایع دستی ملیله کاری اصفهان می باشد. ملیله کاری اصفهان از نظر کیفیت و زیبایی طرح بین علاقه مندان به هنرهای صنایع دستی ایرانی شناخته شده است. آینه و شمعدان ملیله کاری عروس و داماد از خرید های شیرین زندگی است که بواسطه خوش یمنی و روشنایی برای آغاز زندگی تهیه می شود. قیمت آینه ملیله کاری نسبت به آینه های نقره بسیار ارزان تر است . این درحالیست که از نظر زیبایی و ظرافت در نگاه اول چشم هر بیننده ایی را خیره می کند. خرید ملیله کاری می تواند بصورت آنلاین و بسادگی از سراسر کشور انجام شود و سفارشات شما بصورت فوری برای شما ارسال گردد.

آینه ملیله کاری آینه ملیله کاری

جنس زیرساخت آینه ملیله از فلز مس بسیار مرغوب است که با فلز نقره آبکاری شده. در پشت آینه بخش چوبی پوشیده شده با پارچه مخمل نگهدارنده آینه بر بدنه ملیله است. ارتفاع آینه ملیله کاری 70 , عرض آن 50 و ضخامت کلی آن در حدود 3 سانتی متر است. ظرافت چیدمان طرح های ملیله کاری در کنار هم باعث شده تا زیبایی خاصی به ظاهر آینه داده شود.

قیمت آینه ملیله کاری قیمت آینه ملیله کاری

آینه و شمعدان ملیله کاری عروس و داماد , کار دست هنرمندان نصف جهان است که با دقت تمام مفتول های باریک مسی را به اشکال سنتی در آورده و در کنار یکدیگر بر اساس طرح نهایی لحیم کاری می کنند. آبکاری نقره بر روی مس زیبایی خاصی به آن می دهد . برای جلوگیری از سیاه شدن لایه محافظی بر روی آن کشیده می شود تا برای سالیان طولانی بدون مشکل زینت بخش منازل شما باشند.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

بدلیل اینکه مشتیان عزیز حق انتخاب داشته باشند ما آینه های ملیله را بصورت تکی در فروشگاه معرفی کرده ایم . همچنین شمعدان و لاله ملیله کاری را نیز بصورت محصولات جداگانه تعریف نموده ایم. عکس های مختلفی با کنار هم گذاشتن آینه با شمعدان و لاله ملیله کاری وجود دارد تا بر اساس سلیقه و چیدمان دلخواه , مشتریان قادر با انتخاب باشند. شما می توانید هر ست آینه و شمعدان را با توجه به سلیقه خود به سبد خرید اضافه کنید.

آینه و شمعدان ملیله کاری آینه و شمعدان ملیله کاری

صنایع دستی ایرانی با توجه به فرهنگ مردمان کشورمان طراحی و ساخته شده است. از این رو استفاده از آنها بجای کالاهای لوکس خارجی سفارش می شود. حمایت از کالای ایرانی به منزله حمایت از اقتصاد تک تک افراد جامعه و ترویج فرهنگ اصیل کشورمان است. محصولات با کیفیت قابلیت صادارت به کشورهای دیگر را داشته و می تواند نگاه مثبت و متفاوتی از ما به جهانیان نشان دهد.

خرید ملیله کاری خرید ملیله کاری

آینه ملیله کاری آینه ملیله کاری

  شناسه محصول: 901418

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

آینه ملیله کاری

آینه ملیله کاری طرح آسمان یکی از زیباترین ظروف تزئینی و البته کاربردی صنایع دستی اصفهان است که معمولا برای عروس و داماد ها تهیه می شود. شما می توانید آینه ملیله کاری را با انواع شمعدان و لاله ملیله ست کنید. آینه و شمعدان ملیله کاری نماد روشنایی و شگون زندگی است که این امر باعث شده علاوه بر عروس و داماد ها دیگران نیز از آن در ویترین و دکوراسیون خود بهره ببرند. قیمت آینه شمعدان ملیله کاری نسبت به محصولات نقره مشابه با آن بسیار ارزان تر است. کیفیت ملیله کاری اصفهان بین علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی شناخته شده و ارزش مادی و فرهنگی بالایی دارد. سفارش و خرید ملیله کاری از سراسر کشور براحتی و بصورت آنلاین انجام می شود.

آینه ملیله کاری طرح آسمان آینه ملیله کاری طرح آسمان

جنس زیر ساخت آینه ملیله کاری طرح آسمان از فلز مس با کیفیت می باشد. که پس از ساخت توسط استادکار آبکاری نقره شده و برای جلوگیری از سیاه شدن لایه ایی محافظ بر روی آن کشیده می شود. ارتفاع این آینه 70 , عرض آن 50 و ضخامت آن 2.5 سانتیمتر است. ملیله کاری اصفهان نهایت کیفیت و زیبایی طرح های سنتی ایرانی را به علاقه مندان خود در سراسر دنیا ارائه می دهد.  

آینه ملیله کاری آینه ملیله کاری

پروسه ساخت هنرمندانه آینه ملیله کاری با مفتول های باریک مسی آغار می گردد. چیدمان قطعات ساخته شده در کنار یکدیگر و لحیم کاری هنرمندانه آنها به خلق اثر هنری زیبایی مبدل می شود. ظروف ملیله کاری در شرایط سخت آب و هوایی مانند شهرهای جنوبی و شمالی ( هوای شرجی ) براحتی قابل استفاده است. در صورت تمایل شما می توانید آنها را با آب بشویید. دقت فرمائید به ظروف ملیله کاری فشار و ضربه وارد نگردد.

آینه و شمعدان ملیله کاری آینه و شمعدان ملیله کاری

شما می توانید این آینه را بعنوان هدیه ایی با ارزش برای اقوام و دوستان خود تهیه کنید. زیبایی و اصالت هنر ایرانی می تواند جلوه بسیار خوبی به دکوراسیون منزل شما دهد. البته تصاویر ملیله کاری برای هنرمندان دیگر صنایع دستی نیز قابل الهام است. بر خلاف تصورات عمومی ظروف ملیله کاری با ظاهر ظریف خود از استحکام بالایی برخوردار می باشد. ملیله کاری اصفهان بین علاقه مندان به هنرهای دستی بسیار شناخته شده است.  

قیمت آینه شمعدان ملیله کاری قیمت آینه شمعدان ملیله کاری

هنرهای دستی ایرانی تاریخ پر افتخاری دارند که از نیاکان سینه به سینه نزد ما به امانت گذاشته شده اند. حمایت از صنایع دستی علاوه بر رشد بهتر اقتصادی به ترویج فرهنگ کشورمان کمک بسیاری خواهد نمود. تاثیرات مثبت نگاه متفاوت به موضوع صنایع دستی در زندگی تک تک افراد جامعه خود را نشان خواهد داد. اطلاع رسانی صحیح در این زمینه کمک بسیار خوبی به آکاهی رسانی افراد جامعه می کند.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

آینه ملیله کاری طرح آسمان آینه ملیله کاری طرح آسمان

شناسه محصول: 901419

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

جا قاشقی ملیله کاری یکی از پرکاربرد ترین ظروف پذیرایی و همچنین دکوری در هر منزل است. استفاده از جا قاشق و چنگال ملیله کاری طرح طاووس بر روی میزهای پذیرایی , جلوه بسیار زیبایی به آنها خواهد داد. جای قاشق چنگال ملیله را می توانید به دوستان و اقوام خود هدیه دهید . هنر ملیله کاری اصفهان اثر دست استادکاران نصف جهان است. ظروف ملیله کاری مانند جای قاشق و چنگال ملیله کاری مدل طاووسی بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان طراحی و ساخته می شود. قیمت خرید این جا قاشق و چنگالی ارزان و ارسال همه روزه به سراسر کشور وجود دارد. امکان خرید ملیله کاری برای تمام مشتریان بصورت آنلاین بوده تا با چند کلیک براحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند.

جا قاشق و چنگال ملیله کاری طرح طاووس جا قاشق و چنگال ملیله کاری طرح طاووس

جنس ظروف ملیله و بطور مشخص جا قاشق و چنگال ملیله کاری طرح طاووسی از فلز مس می باشد. مفتول های باریک مسی بصورت طرح های سنتی در کنار یکدیگر لحیم کاری شده و پس از پرداخت آبکاری نقره گردیده. ارتفاع جای قاشق و چنگال دوقلو ملیله 23 و عرض آن 20 سانتی متر است. ابعاد پایه آن 12*13 و قطر هر یک از دهانه های  آن 7 سانتی متر است. روکش نازک لاکی بر روی تمام ظرف کشیده شده نا محافظ خوبی در برابر رطوبت و برای جلوگیری از سیاه شدن ظرف باشد.

جا قاشقی ملیله کاری جا قاشقی ملیله کاری

ظروف ملیله کاری مناسب برای هدیه به دیگران است. شما می توانید برای مناسبت های خاصی از ظروف ملیله استفاده کنید. از مهمترین ویژگی های ظروف ملیله , کاربردی بودن آنها و زیبایی و اثر دست بودن هنر ملیله کاری است. شما می توانید جای قاشق و چنگال ملیله کاری مدل طاووسی را بر روی میز پذیرایی و یا در ویترین منزل خود استفاده کنید. فروش ملیله بصورت آنلاین به شما امکان انتخاب بهتر با تصاویر و توضیحات کامل را خواهد داد.

جای قاشق چنگال ملیله جای قاشق چنگال ملیله

هنر ملیله کاری در شهرهای مختلف کشور و حتی خارج از ایران نیز شناخته شده است. بدلیل دست ساز بودن ظروف ملیله , علاوه بر ارزش مادی  ارزش فرهنگی نیز دارند. در طول زمان چند هزار ساله که این هنر سینه به سینه از نسل های گذشته به یادگار نزد هنرمندان ما بجای مانده , بر اساس نیازهای هر دوره تغییراتی بر روی آن صورت گرفته. و هم اکنون با دامنه زیای از طرح های سنتی و جدید پاسخگوی نیازهای شماست.  

جای قاشق و چنگال ملیله کاری جای قاشق و چنگال ملیله کاری

صنایع دستی ایرانی نماد فرهنگ و هنر این کشور می باشند. حمایت از کالای با کیفیت داخلی حمایت از اقتصاد و فرهنگ تک تک افراد جامعه است. ظروف صنایع دستی با توجه به نیازهای افراد هر جامعه ایی طراحی شده تا نیازهای آنها را برطرف سازد. همچنین توسعه صنایع دستی و صنعت توریست در کشور با ظرفت های بالای بومی , می تواند انگیزه ایی برای رونق بیشتر اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد.  

ظروف ملیله کاری ظروف ملیله کاری

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901458

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قندان پایه دار میناکاری اسماعیلی ارتفاع 30 سانتی متری را می توان از سری محصولات نفیس و صادراتی صنایع دستی اصفهان برشمرد. کد بانوهای عزیز می توانند از قندان پایه دار مینا کاری شده هم بصورت تزئینی در ویترین منازل خود استفاده کنند و هم برای سرو انواع خوراکی های کوچک مانند قند , نقل , شکلات و ... بهره ببرند. قندان مسی میناکاری پایه دار اثر استاد مرتضی اسماعیلی بین علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده است. کیفیت و ظرافت بکار رفته در طراحی و ساخت قندان مینا کاری شده اصفهان , آن را از دیگر محصولات هنری و دستی متمایز ساخته . بر اساس زمان صرف شده و کار انجام شده بر روی قندان میناکاری پایه دار , قیمت قندان میناکاری ارزان و البته قابل تهیه برای مشتریان می باشد. شما می توانید از سراسر کشور و به سادگی چند کلیک این محصول نفیس را سفارش داده تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.  

قندان پایه دار میناکاری اسماعیلی ارتفاع 30 سانتی قندان پایه دار میناکاری اسماعیلی ارتفاع 30 سانتی

جنس زیر ساخت قندان پایه دار مینا کاری از فلز مس مرغوب است که توسط دستان هنرمند استاد به شکل قندان قلدار در آمده . بر روی قندان , طرح های زیبای میناکاری با رنگ های مخصوص نقاشی شده که پس از قرار گرفتن در کوره , بر روی بدنه ظرف ماندگار می شود. ارتفاع این قندان 30 , عرض آن 15 و قطر دهنه آن 10 سانتی متر می باشد. زیبایی هنر مینا در ظرافت های این قندان مینا کاری پایده دار قابل مشاهده است.

قندان پایه دار میناکاری قندان پایه دار میناکاری

استاد مرتضی اسماعیلی به عنوان یکی از برجسته ترین هنرمندان ایران زمین در طی ساخت ظروف میناکاری از ابتدا تا انتها , بر روی آنها نظارت کامل داشته تا محصولات تولید شده از نظر کیفیت با دیگر محصولات موجود در بازار متمایز باشد. تمامی ظروف میناکاری اسماعیلی , توسط خود استاد کوره پزی می گردد و در نهایت با کنترل کیفی خود ایشان اجازه ورود به بازار را پیدا خواهن نمود.

قندان مسی میناکاری پایه دار قندان مسی میناکاری پایه دار

ظروف میناکاری در صورتی که بصورت صحیح نگهداری شوند , طول عمر بالایی داشته و برای سالیان طولانی ماندگار خواهند بود. بدلیل داشتن لعاب پخته شده بر سطح ظروف , شما می توانید در صورت تمایل آنها را بشویید البته بهتر است از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نشود. هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث ترک خوردن لعاب و آسیب دیدگی ظروف مینا کاری گردد.  

قندان مینا کاری شده اصفهان قندان مینا کاری شده اصفهان

کالای با کیفیت داخلی مایه افتخار هر ایرانی است . قابلیت صادرات محصولات با کیفیت صنایع دستی گامی بزرگ در راستای ارز آوری و رشد بیشتر اقتصادی خواهد بود. نگاه هوشمندانه مسئولان به مقوله صنایع دستی و گردشگری باعث اتفاقات بسیار خوبی در کشور خواهد شده که تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم آن در زندگی تک تک افراد جامعه قابل شهود خواهد بود.  

قیمت قندان میناکاری قیمت قندان میناکاری

قندان پایه دار میناکاری اسماعیلی ارتفاع 30 سانتی قندان پایه دار میناکاری اسماعیلی ارتفاع 30 سانتی

 

  شناسه محصول: 901420

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قهوه خوری ملیله کاری اصفهان جلوه دهنده پذیرایی شما در میهمانی هاست. سرویس قهوه خوری ملیله کاری اصفهان اثر دست هنرمندان نصف جهان است که با ذوق هنری خود ظروفی با طرح های سنتی ساخته و در اختیار علاقه مندان قرار می دهند. سرویس ملیله کاری را می توانید برای سرو جایی نیز استفاده کنید و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. انواع سرویس چای خوری ملیله نیز در فروشگاه موجود است در صورت توجه نوع گالش ها و سینی آنها با هم متفاوت است که در صورت تمایل می توانید بر اساس سلیقه خود آنها را ست کنید. قیمت ظروف ملیله کاری نسبت به نمونه های مشابه ساخته شده با نقره ارزان تر است. خرید ملیله کاری اصفهان برای هنردوستان از سراسر کشور , بصورت آنلاین , و فقط با چند کلیک امکان پذیر است.  

سرویس قهوه خوری ملیله کاری اصفهان سرویس قهوه خوری ملیله کاری اصفهان

جنس ظروف ملیله کاری از فلز مس مرغوب است که بصورت مفتول های باریک در آمده و در کنار یکدیگر به شکل های سنتی ساخته شده و در نهایت لحیم کاری می شود. تمامی این پروسه ها با دست و توسط اساتید هنر ملیله انجام می گردد. سپس پرداخت و در نهایت آب نقره می گردد. برای جلوگیری از سیاه شده پوششی لاکی بر روی آن کشیده می شود. ارتفاع گالش ها بدون احتساب استکان 11 سانتی متر , ابعاد سینی 37*50 سانتی متر , طول قاشق ها 14 سانتی متر , ارتفاع قندان 9 و قطر دهانه آن 8.5 سانتی متر است.  

قهوه خوری ملیله کاری قهوه خوری ملیله کاری

ظروف ملیله کاری ظاهر زیبایی شبیه نقره دارد. بر این اساس شما می توانید از آنها در ویترین منزل استفاده کنید. قرار دادن سرویس قهوه خوری ملیله روی میز پذیرایی زیبایی خاصی به میهمانی های شما می دهد. همچنین برخی از ظروف ملیله برای تکمیل جهیزیه نوعروسان استفاده می کنند. شما می توانید ظروف ملیله کاری اصفهان را بعنوان هدیه ایی ارزشمند برای دوستان و اقوام خود در نظر بگیرید تا هم بیاد شما باشند و هم برایشان در زندگی روزمره کاربردی باشد.  

سرویس ملیله کاری سرویس ملیله کاری

سرویس قهوه خوری ملیله کاری اصفهان پس از آب نقره با لایه ایی پلی استر پوشیده می شود. با این کار در برابر آب و رطوبت محافظت می گردد. در صورت نیاز بدون نگرانی از تغییر رنگ شما می توانید ظروف ملیله را بشویید. ظروف ملیله بر خلاف ظاهر ظریف خود از استحکام بالایی برخوردار می باشند. توجه فرمائید در صورت ضربه و فشار می تواند آسیب جدی به آنها وارد شود. دقت در نگهداری به دوام و طول عمر ظروف ملیله کمک زیادی خواهد نمود.

سرویس چای خوری ملیله سرویس چای خوری ملیله

کالای با کیفیت ایرانی نماد هنر این مرز و بوم است. کمک به رشد صنایع دستی کمک به زیرساخت اقتصادی و توسعه اشتغال برای جوانان کشور است. حمایت هوشمندانه از تولید صنایع دستی ایرانی در راستای ارتقاء فرهنگی و اقتصادی هر چند گام های کوچک چراغ امیدی در دل هنرمندان کشورمان روشن می کند. صنایع دستی و صنعت تورسیت ظرفیت و قابلیت های بالایی داشته که باید بدرستی استفاده گردد.  

قیمت ظروف ملیله کاری قیمت ظروف ملیله کاری

خرید ملیله کاری اصفهان خرید ملیله کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901459

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان مسی میناکاری اسماعیلی ارتفاع 16 سانتی متر از سری محصولات نفیس و صادراتی اصفهان است. علاقه مندان به هنر های دستی ایرانی با کیفیت نقاشی و ساخت گلدان میناکاری شده استاد مرتضی اسماعیلی آشنا هستند. شما می توانید از گلدان مسی میناکاری 16 سانتی متر برای انواع دکوراسیون های منازل ایرانی و حتی دفاتر کار استفاده کنید. گلدان میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق نصف جهان است که بسیاری از طراح های آن مبتنی بر معماری و آثار تاریخی قدیمی این شهر می باشد. با توجه به زمان صرف شده برای ساخت , قیمت گلدان های مینا کاری ارزان و البته قابل تهیه برای مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

گلدان مسی میناکاری اسماعیلی ارتفاع 16 سانتی گلدان مسی میناکاری اسماعیلی ارتفاع 16 سانتی

جنس گلدان میناکاری اسماعیلی از فلز مس مرغوب می باشد که با رنگ های مخصوص میناکاری نقاشی شده. برای ماندگاری رنگ ها بر روی بدنه در کوره های مخصوصی پخته می شود. ارتفاع گلدان 16 سانتی متر است. بدلیل حرارت دیدن در دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد , ظروف مینا کاری شده در برابر آب و رطوبت مقاوم است و بر این اساس استفاده از آنها در شرایط آب و هوایی شرجی مشکلی ندارد.  

گلدان مسی میناکاری 16 سانتی متر گلدان مسی میناکاری 16 سانتی متر

در صورتی که از ظروف میناکاری بصورت صحیح نگهداری شود. طول عمر بالایی داشته و برای سالیان طولانی زینت بخش منازل شما خواهند بود. هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث آسیب دیدگی جدی ظروف مینا کاری گردد. در زمان شستشو نیز بهتر است از مواد شوینده قوی برای تمیز کردن آنها استفاده نشود. چند شاخه گل طبیعی و یا مصنوعی در گلدان میناکاری می تواند جلوه بسیار زیبایی به محیط زندگی شما ببخشد.  

گلدان میناکاری شده گلدان میناکاری شده

استاد مرتضی اسماعیلی به عنوان یکی از برجسته ترین افراد در زمینه طراحی و ساخت ظروف میناکاری بین علاقه مندان به هنرهای دستی کاملا شناخته شده هستند. ظروف تولید شده در کارگاه میناکاری اسماعیلی از کیفیت بالایی برخوردار است که دلیل اصلی قیمت بیشتر نسبت به نمونه های تجاری موجود در بازار می باشد. نظارت همه جانبه استاد در تولید محصولات , باعث شده بهترین ظروف  مینا کاری ماندگار با بررسی کیفی ایشان اجازه ورود به بازار را بدست آورد.

گلدان میناکاری اصفهان گلدان میناکاری اصفهان

محصولات صنایع دستی جزء فرهنگ و آداب و رسوم یک ملت بحساب می آیند. ظروف ساخته شده بستگی به هر شهر و استان بازگو کننده فرهنگ مردمان آن منطقه است. حمایت از کالای با کیفیت داخلی می تواند علاوه بر رشد بهتر اقتصادی کمک بزرگی در ترویج فرهنگ ایران زمین باشد. نگاه متفاوت و هوشمندانه مسولین در این رابطه کمک بسیار بزرگی در جهت رسیدن به این هدف است.  

قیمت گلدان های مینا کاری قیمت گلدان های مینا کاری

گلدان مسی میناکاری اسماعیلی ارتفاع 16 سانتی گلدان مسی میناکاری اسماعیلی ارتفاع 16 سانتی

 

  شناسه محصول: 901421

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان برجسته میناکاری اسماعیلی ارتفاع 20 سانتی متری را می توان نمونه ایی از محصولات نفیس صادراتی صنایع دستی نامید. زیبایی و کیفیت گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی بر دنبال کنندگان هنرهای دستی ایرانی پوشیده نیست. گلدان مسی مینا کاری 20 سانتی متر اثر استاد مرتضی اسماعیلی با هارمونی صحیح رنگ ها نقاشی شده اندازه متوسط آن باعث گشته تا بتواند در اکثر ویترین ها از آن استفاده نمود. ارزش مادی و فرهنگی گلدان مینا کاری ارتفاع 20 سانتی متری آن را به گزینه مناسبی برای هدیه به دوستان و اقوام تبدیل نموده. قیمت گلدان مسی میناکاری نسبت به ارزش آن بسیار ارزان و البته قابل تهیه برای مشتریان فروشگاه از سراسر کشور می باشد.  

گلدان برجسته میناکاری اسماعیلی ارتفاع 20 سانتی گلدان برجسته میناکاری اسماعیلی ارتفاع 20 سانتی

جنس گلدان های میناکاری اسماعیلی از فلز مس مرغوب می باشد. برجستگی های روی گلدان که در زبان عامیانه به آن (قُلْ) گفته می شود زیبایی و حجم بیشتری به گلدان داده . گلدان قُلْدار 20 سانتی میناکاری در سایز متوسط دسته بندی می شود. با توجه به ارتفاع 20 سانتی آن شما می توانید در اکثر دکوراسیون های جدید و سنتی از آن استفاده کنید. هارمونی زیبای رنگ های بکار رفته در نقاشی گلدان به شما اجازه ست کردن آن با اکثر محصولات دکوری را خواهد داد.

گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی

ظروف مسی میناکاری شده اصفهان پس از نقاشی در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد پخته می شوند تا ماندگاری رنگ ها بر روی آن تضمین گردد. در این صورت با شتشو پاک نمی شوند. در صورت مراقبت صحیح شما می توانید سالیان طولانی از زیبایی ظروف مینا کاری لذت ببرید. هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث ترک خوردن لعاب و آسیب جدی ظروف میناکاری شود.  

گلدان مسی مینا کاری 20 سانتی متر گلدان مسی مینا کاری 20 سانتی متر

استاد مرتضی اسماعیلی از سرشناس ترین اساتید میناکاری ایران می باشند. هر علاقه مند به هنر مینا کاری بر روی مس با نام ایشان آشناست. از جمله ویژگیهای ایشان طراحی و ساخت ظروف با کیفیت میناکاری است. نظارت و بررسی استاد اسماعیلی بر پروسه ساخت از ابتدا تا انتها ادامه دارد و بر این اساس بهترین ظروف صنایع دستی مینا به بازار ارائه می گردد. مسلما قیمت میناکاری اسماعیلی بیشتر از نمونه های مشابه موجود در بازار است.  

گلدان مینا کاری ارتفاع 20 سانتی متر گلدان مینا کاری ارتفاع 20 سانتی متر

صنایع دستی میناکاری نمونه ایی از هنرهای ایرانی است که نیاز به حمایت از سوی مردم و مسئولان دارد. ظرفیت بالا و ارز آور ظروف صادراتی میناکاری می تواند کمک بسیار خوبی برای اقتصد ملی باشد. نگاه هوشمندانه و متفاوت به این موضوع , اتفاقات بسیار خوبی را برای تک تک افراد جامعه در پی خواهد داشت. ایجاد اشتغال برای جوانان و کمک به رشد کسب و کارهای خانگی نمونه ایی از این رویداد های مثبت است.  

گلدان مسی میناکاری گلدان مسی میناکاری

'گلدان مسی میناکاری شده گلدان مسی میناکاری شده

 

  شناسه محصول: 901422

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی 25 سانتی متری را می توان نمونه بارزی از صنایع دستی باکیفیت ایرانی دانست. شما می توانید از گلدان مسی میناکاری هم بصورت تزئینی برای دکوراسیون های خود و هم بصورت کاربردی در منزل و یا محل کار خود استفاده کنید. چند شاخه گل طبیعی و یا حتی مصنوعی در گلدان میناکاری مسی جلوه بسیار زیبایی به محیط زندگی شما خواهد بخشید. رنگ های شاد بکار رفته در گلدان مسی مینا کاری 25 سامنتی متر هارمونی خاصی داشته که در نگاه نخست چشم بیننده را خیره می کند. قیمت گلدان مسی میناکاری شده نسبت به کار صورت گرفته بر روی آن و زمان صرف شده برای ساخت آن مناسب است و شما می توانید آن را از سراسر کشور سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.  

گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی 25 سانتی گلدان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی 25 سانتی

جنس گلدان های میناکاری اسماعیلی از مس با کیفیت و ضخیم می باشد. رنگ های مخصوص میناکاری استفاده شده بر روی گلدان ماندگار نیست برای ماندگاری ظروف میناکاری در کوره های مخصوص توسط استاد کار پخته می شود. در این صورت طرح های کشیده شده بر روی گلدان ثابت شده و به هیچ وجه حتی با شستن از بین نمی روند. ارتفاع گلدان 25 سانتی متر می باشد و شما می توانید از آن برای جلوه دادن به محیط دکوری خود استفاده کنید.

گلدان مسی میناکاری گلدان مسی میناکاری

میناکاری انواع مختلفی دارد و بر روی فلز , سفال و ... انجام می شود. در اصفهان این هنر بیشتر بر روی فلز مس انجام می گردد. استادکاران برجسته ایی در این زمینه وجود دارند که شاگردان زیادی در سراسر کشور تربیت کرده اند. از جمله آنها استاد مرتضی اسماعیلی می باشند. ایشان در بین علاقه مندان به هنر های دستی ایرانی کاملا شناخته شده و برخی از ظروف ساخته شده بدست ایشان در موزه های کشورهای اروپایی وجود دارند.

قیمت گلدان مسی میناکاری شده قیمت گلدان مسی میناکاری شده

ممکن است در مقایسه با دیگر محصولات , سوالی برای شما بوجود آید که چرا قیمت ظروف میناکاری استاد اسماعیلی نسبت به نمونه های مشابه بیشتر است. دلیل آن را می توان در کیفیت محصولات تولید شده جستجو کرد. استاد اسماعیلی با نظارت همه جانبه بر مراحل تولید بهترین محصولات را تولید کرده و دست آخر نیز با بررسی کیفی تک تک محصولات اجازه ورود به بازار را خواهند داد.

گلدان مسی مینا کاری 25 سامنتی متر گلدان مسی مینا کاری 25 سامنتی متر

کالای با کیفیت ساخت ایران علاوه بر مصرف داخلی قابلیت صادرات به کشور های مختلف را نیز دارد. این موضوع می تواند عامل بسیار مهمی در جهت رشد بهتر اقتصادی باشد. ظروف میناکاری بدلیل داشتن رنگ های و طرح های زیبا علاوه بر ایران در کشورهای دیگر نیز مورد استقبال هنردوستان قرار داشته و می تواند کمک زیادی در جهت رشت بهتر اقتصادی کشور باشد.

گلدان میناکاری مسی گلدان میناکاری مسی

گلدان مسی میناکاری گلدان مسی میناکاری

 

شناسه محصول: 901423

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی