خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید و فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان به سراسر کشور با قیمت ارزان

هدیه هنر

کلمات کلیدی

قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر

قاب مینا کاری

قاب بشقاب مسی مینا کاری

بشقاب میناکاری

آینه ملیله کاری طرح آسمان

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهار

تابلو معرق وان یکاد

نیم ست نقره سیاه قلم مدل عشق

تابلو وان یکاد چوبی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل شادی

تابلو چوبی وان یکاد

تندیس میناکاری وان یکاد طرح هما

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بته جقه

جعبه گلدان میناکاری 25 سانتی با روکش مخمل

باکس هدیه مخمل 20 سانتی گلدان میناکاری

گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان

گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور

تابلو بزرگ سه بشقابی مینا کاری

بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی

قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی

تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی

قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی

تابلو میناکاری 10 سانتی جعبه چوبی گرد و مشبک

تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک

گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری

قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی

قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی

۳۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گلدان مس و پرداز نقاشی دست هنرمندان اصفهانی بر روی ظروف مسی و از زیباترین هنرهای دستی کشور بشمار می رود. قیمت گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری نسبت به محصولات مشابه لوکس خارجی ارزان و همچنین کیفیت آن عالی می باشد. قیمت مس و پرداز بر اساس نوع محصول و ظرافت نقاشی آن می تواند متفاوت باشد. گلدان صراحی میناکاری شده از جمله محصولات محبوب مشتریان با سلیقه های متفاوت است. قرار دادن چند شاخه گل درون گلدان شادابی و طراوت خاصی به میزهای پذیرایی شما خواهد بخشید. تنوع محصولات میناکاری اصفهان به مشتریان امکان انتخاب ظروف مورد نظر با سلیقه خود را می دهد. خرید گلدان مس و مینا ی اصفهان مانند دیگر ظروف صنایع دستی فوشگاه هم بصورت آنلاین و هم از طریق سایت و هم بصورت تلفنی امکان پذیر است.  

گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری

جنس زیر ساخت گلدان صراحی میناکاری از فلز مس مرغوب می باشد. ارتفاع گلدان 20 سانتی متر است. نقاشی پرداز انجام شده بر روی گلدان اثر بهترین هنرمندان اصفهانی با دست انجام شده برای ماندگاری و محافظت در برابر رطوبت در پایان کار بر روی گلدان لایه ایی از پلی استر کشیده شده است. خرید گلدان مس و مینا می تواند هم بصورت تکی و هم جفتی باشد در صورتی که قصد هدیه به دیگران را دارید پیشنهاد می گردد با باکس مخصوص تهیه شود.  

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

گلدان مس و پرداز ارتفاع 20 سانتی متر ی را می توانید در هر نوع ویترین سنتی و مدرن قرار داده و با دیگر محصولات دکوری خود ست کنید. سایز گلدان صراحی مس و پرداز (۲۰ سانتی) متوسط محسوب می شود با این وجود قابل هماهنگ کردن با محصولات دیگر است همچنین رنگ های استفاده شده در نقاشی گلدان با اکثر رنگ های ظروف دکوری هماهنگی دارد. تضاد رنگهای نقاشی با رنگ بدنه مسی جلوه بسیار خاصی به ظروف مس و پرداز بخشیده است.  

قیمت مس و پرداز قیمت مس و پرداز

در صورتی که قصد خرید هدایای مدیریتی دارید ما به شما محصولات صنایع دستی و بصورت مشخص گلدان مس و مینای اصفهان را پیشنهاد می کنیم. درج لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی باکس محصولات به شما امکان معرفی شرکت و سازمان مورد نظرتان را خواهد داد. خرید گلدان صراحی مس و پرداز بسادگی چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر است. شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز سفارشات خود را ثبت کنید. و در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرید.

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

صنایع دستی اصفهان و بطور مشخص ظروف مس و پرداز از زیبایی خاصی برخوردار است و کمتر کسی می تواند ای محصولات زیبا را دوست نداشته باشد. حمایت از هنرمندان و صنعتگران ایرانی در پیشرفت و توسعه هنرهای دستی نقش بسیار مهمی دارد. نگاه متفاوت مسئولان به حوزه صنایع دستی و گردشگری می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه مانند بیکاری جوانان و رونق اقتصاد های کوچک در جامعه باشد.

گلدان صراحی میناکاری گلدان صراحی میناکاری

میناکاری اصفهان میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901527

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب یا فاطمه الزهرا را می توانید بر روی دیوار منزل و یا دفتر کار خود قرار دهید و بیاد یگانه دختر پیامبر باشید. قیمت قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی ارزان و خرید آن آسان است. شرکت ها و سازمان های مختلف به منظور هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت می توانند از این قاب فرهنگی بهره ببرند. برای خرید هدیه تبلیغاتی در تهران و سایر شهرهای کشور ما به شما محصولات فرهنگی هنری فروشگاه را پیشنهاد می کنیم. رنگ سبز آبی استفاده شده در قاب فاطمه الزهرا آرامش بخش است و بیننده را به یاد کاشی کاری های مساجد قدیمی ایرانی می اندازد. تهیه هدایای فرهنگی مذهبی بجای محصولات لوکس خارجی علاوه بر قیمت مناسب مروج فرهنگ احترام به خاندان پیامبر است. اصفهان با پیشینه هنری تولید کننده هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ایرانی در زمنیه های مختلف است.

قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی

جنس قاب این محصول از پی وی سی (PVC) یا همان پلاستیک فشرده با طرح و رنگ چوب است. ابعاد قاب 3*17.5*17.5 سانتی متر است. جنس لوح برجسته داخل قاب از گچ , رزین Resin و مواد دیگر برای شکل دهی به طرح مورد نظر است. ابعاد لوح یا فاطمه الزهرا 11*11 سانتی متر است. پس از ساخت لوح آن با رنگ مشکی و سپس طرح آن با رنگ سبز آبی رنگ آمیزی می شود و در نهایت برای براقیت بیشتر لایه ایی پلی استر بر روی آن کشیده می شود.

قاب یا فاطمه الزهرا قاب یا فاطمه الزهرا

برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران و سایر شهر ها ما به شما قاب های فرهنگی هنری و مذهبی فروشگاه را پیشنهاد می کنیم. برای شما مجموعه ایی از انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص را در نظر گرفته ایم. تابلو یا فاطمه الزهرا یکی از آنهاست که امکان درج لوگو یا پلاک های تبلیغاتی شما بر روی آن وجود دارد. تابلو نقش برجسته یا فاطمه الزهرا را می توانید برای انواع مناسبت ها مانند هدیه روز مادر استفاده کنید.  

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

فاطمه نام دختر پیامبر اکرم (ص) است. ایشان به عنوان الگوی زنان جهان برای مسلمانان شناخته می شوند. در مورد شخصیت حضرت زهرا احادیث زیادی روایت شده است. نام فاطمه برای مسلمانان بسیار مقدس شمرده می شود. معمولا نام فاطمه را کنار نام همسر بزرگوارشان حضرت علی یاد می کنند. رسول خدا (ص) فرمودند: او و شیعیانش از آتش جهنم قطع شده‌اند و فاطمه به معنای قطع ‌شده و بریده است به همین سبب به این نام برگزیده شده اند.

هدیه تبلیغاتی در تهران هدیه تبلیغاتی در تهران

تابلو نقش برجسته یا فاطمه الزهرا یکی از محصولات ساخت داخل کشور است که در عین سادگی و ارزانی برای مردم ایران از ارزش معنوی بالایی برخوردار است. تابلو یا فاطمه الزهرا نمونه ایی از محصولات دکوری ساخت ایران است. استفاده از تولید داخلی به رشد اقتصادی کشور کمک بزرگی می کند. از این رو با برنامه ریزی صحیح می توان در بلند مدت هم به شکوفایی اقتصادی و هم به رفع مشکل جوانان کشور دست یافت. حمایت مصرف کننده انگیزه ایی مضاعف برای تولید محصولات با کفیت تر خواهد بود.  

هدایای فرهنگی مذهبی هدایای فرهنگی مذهبی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

شناسه محصول: 901526

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب بسم الله الرحمن الرحیم را می توان از سری محصولات محبوب فرهنگی مذهبی بشمار آورد. قیمت ارزان قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی آن را به هدیه تبلیغاتی ارزان تبدیل کرده. اکثر مردم ایران مسلمان و معتقد به نام مقدس الله هستند. خرید قاب بسم الله الرحمن الرحیم برای هدیه تبلیغاتی در همایش ها و مناسبت های مختلف پیشنهاد می گردد. بدلیل اینکه این هدیه فرهنگی مذهبی در داخل کشور تولید می شود شما در هر تیراژی می تواند آن را سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما آماده گردد. ما با عرضه و فروش انواع هدیه تبلیغاتی در تهران و سایر شهرهای کشور برای سلیقه و بوجه های مختلف , محصولات ویژه ایی را ارائه داده ایم. انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص در هر تیراژی را می توانید بر اساس نوع فعالیت و سلیقه تان سفارش دهید.  

قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی

جنس قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم از پلاستیک فشرده پی وی سی (PVC) با طرح و رنگ چوب است. ابعاد قاب 3*12.5*32.5 سانتی متر می باشد. برای زیباتر بودن ظاهر لوح قرار گرفته در قاب زیر آن پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی چسبانده شده است. قاب بسم الله الرحمن الرحیم شیشه ندارد تا حمل و ارسال آن ساده تر گردد. جنس لوح از گچ , رزین Resin و مواد خاص دیگر برای شکل دهی بهتر به طرح داخل قاب است. ابعاد لوح برجسته قرار گرفته در قاب 8*26 سانتی متر است. بسم الله الرحمن الرحیم در قاب جلوه بسیار زیباتری دارد.  

قاب بسم الله الرحمن الرحیم قاب بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از خرید هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران و شهرهای دیگر کشورمان , ما این قاب مذهبی ساده و زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت الزاما بی کیفیت نیستند بلکه پروسه ساده تری برای تولید داشته اند. تابلو نقش برجسته بسم الله الرحمن الرحیم یکی از این محصولات با ارزش می باشد. فروش اینترنتی تابلو بسم الله در 24 ساعت شبانه روز برای مشتریان عزیز از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. ارسال محصولات همه روزه و بصورت فوری انجام می گردد.  

خرید قاب بسم الله خرید قاب بسم الله

اسرار و فوائد زیادی برای ذکر و یاد بسم الله الرحمن الرحیم بیان شده : پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمودند: در بهشت شهری است به نام مدینه الرحمه که بی نهایت زیباست، هر که به آن رسید از زحمت رست و به رحمت پیوست. در آن شهر خانه‌ای است به نام بیت الجلال که درهای بسیار دارد و کلید درهای آن بسم الله الرحمن الرحیم است. چون بنده مؤمن بسم الله را با اخلاص بر زبان راند درها باز شود و از سوی خداوند ندا شود که مُلک این خانه و ولایت این شهر را به تو سپردیم.  

هدیه فرهنگی مذهبی هدیه فرهنگی مذهبی

تولید محصولات در داخل کشور به رشد اقتصادی و توسعه فرهنگی , اجتماعی بصورت مستقیم و غیر مستقیم کمک زیادی خواهد نمود. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی در راستای برنامه ریزی صحیح در این زمینه بوجود خواهد آمد. حمایت از هنرمندان و تولید کنندگان کشور به عهده مردم  و مسئولین می باشد همچنین تولید با کیفیت انگیزه ایی مضائف برای حمایت آنهاست.  

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

هدیه تبلیغاتی در تهران هدیه تبلیغاتی در تهران

شناسه محصول: 901525

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب صلوات طرح کاشی به منظور استفاده شخصی و همین طور هدایای فرهنگی مذهبی طراحی و ساخته شده است. ظاهر زیبا و ساده قاب لوح صلوات طرح کاشی دلیل خوبی برای استفاده در هر دکوراسیون سنتی و مدرن می باشد. قیمت تابلو نقش برجسته صلوات ارازن و قابل تهیه برای عموم مشتریان از سراسر کشور است. شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند در صورت تمایل برای همایش های سازمانی و ارگانی از هدیه تبلیغاتی ارزان و مفید استفاده نمایند. فروش اینترنتی تابلو صلوات امکان سفارش آن را برای مشتریان عزیز در 24 ساعت شبانه روز فراهم آورده است. تابلو طرح کاشی صلوات بدون شیشه است که این مسئله حمل و نقل آن را بسیار ساده می کند. در صورت سفارش عمده شما می توانید از تخفیف های ویژه فروشگاه برخوردار شوید.  

قاب لوح صلوات طرح کاشی قاب لوح صلوات طرح کاشی

جنس قاب از پلاستیک فشرده پی وی سی (PVC) است که به رنگ قهوه ایی و با طرح چوب ساخته شده است. ابعاد قاب 12.5*32.5 سانتی متر است. جنس لوح داخل قاب از گچ , رزین Resin و موادی برای شکل دهی بهتر لوح است. ابعاد لوح داخل قاب 7*27 سانتی متر می باشد. برای جلوه بخشیدن بهتر به ظاهر قاب زیر لوح پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی استفاده شده تا رنگ زیبای سبز آبی نوشته لوح بیشتر نمایان گردد.  

قاب صلوات طرح کاشی قاب صلوات طرح کاشی

تابلو طرح کاشی صلوات بدون شیشه است و بر این اساس راحت تر قابل حمل و ارسال است. شما می توانید از آن بعنوان انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص استفاده کنید. امکان درج لوگو بر روی قاب آن را برای هر شرکت و سازمانی سفارشی می کند. قاب طرح کاشی صلوات یکی از هدایای فرهنگی و هنری و مذهبی با ارزش فروشگاه است. خرید عمده محصولات صنایع دستی شامل تخفیفات ویژه فروشگاه می شود.  

تابلو نقش برجسته صلوات تابلو نقش برجسته صلوات

ذکر صلوات بر محمد و آل محمد در روایات مذهبی بسیار توصیه شده است. پیامبر اکرم (ص) فرمودند: هر کس صلواتی بفرستد حق تعالی ثواب هفتاد شهید را به او میدهد و او را از گناهان بیرون میاورد مانند روزی که از مادر متولد شده است. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان می تواند هم هدیه ارزان قیمت و هم کالایی با ارزش باشد. سادگی محصول دلیل ارزانی آن است ولی هم زیبا و هم دارای ارزش بالای معنوی است.

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

محصولات تولید شده در داخل کشور بر اساس دین و مذهب و آداب و رسوم مردم طراحی و تولید شده است. بر این اساس بهتر می تواند با مردم ارتباط بر قرار کند. برای ساخت هر کالا تعداد زیادی از هنرمندان و جوانان جویای کار مشغول به فعالیتند. این نشاط و سر زندگی به بالا بردن روحیه و سلامت جامعه کمک بزرگی می کند. نگاه متفاوت و دلسوزانه به تولید داخلی در زندگی تک تک افراد جامعه تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.  

هدایای فرهنگی مذهبی هدایای فرهنگی مذهبی

فروش اینترنتی تابلو صلوات فروش اینترنتی تابلو صلوات

  شناسه محصول: 901524

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب شعر طرح کاشی از سری محصولات فرهنگی , هنری فروشگاه صنایع دستی اصفهان است. رنگ زیبای سبز آبی لوح حس آرامش خاصی به بیننده منتقل می کند. قاب لوح شعر طرح کاشی را می توانید برای مناسبت های ویژه شخصی به دوستان و اقوام خود هدیه دهید و با به منظور هدیه ایی ارزان برای همایش و مراسم تجلیل سازمان و شرکت های خصوصی و دولتی استفاده کنید. قاب طرح کاشی با شعر زیبا را می توانید در دفاتر کار نصب کنید رنگ بندی و نوع شعر حک شده امکان بهره بردن از آن را در هر جایی به شما می دهد. ما با محصولات بسیار متنوع خرید هدایای فرهنگی را برای شما ساده تر کرده ایم. فروش قاب طرح کاشی برای عموم مشتریان فروشگاه بصورت تکی و عمده از طریق سامانه آنلاین 24 ساعته شبانه روز امکان پذیر است. اگر بدنبال هدیه ارزان قیمت و نفیس فرهنگی هستید ما به شما قاب لوح شعر حضرت حافظ را پیشنهاد می کنیم.  

قاب لوح شعر طرح کاشی قاب لوح شعر طرح کاشی

جنس قاب از پلاستیک فشرده PVC (پی وی سی) با طرح و رنگ چوب است. ابعاد قاب 3*12.5*32.5 سانتی متر می باشد. در پشت قاب آویزی برای نصب روی دیوار مورد نظرتان وجود دارد. جنس لوح برجسته داخل قاب از گچ , رزین Resin و مواد مخصوص برای شکل دهی به طرح لوح می باشد. پس از قالب سازی لوح رنگ آمیزی شده و با لایه ایی از پلی استر پوشانده می شود تا برق و جلای بهتر و مقاومت مضاعف در برابر رطوبت بدست آورد. ابعاد لوح داخل قاب 8*27.5 سانتی متر است.

قاب شعر طرح کاشی قاب شعر طرح کاشی

برای زیباتر نشان دادن قاب هدیه صنایع دستی , در زیر لوح آن از پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی استفاده شده تا تضاد رنگ نوشته های سبز آبی با خود قاب به خوبی مشخص گردد. قاب شعر طرح کاشی بدون شیشه است و براحتی می توانید آن را حمل کرده و یا به دیگران هدیه دهید. هدایای تبلیغاتی فرهنگی قابلیت استفاده برای انواع همایش های سازمانی و ارگانی را دارد. قیمت قاب طرح کاشی کم می باشد و شما براحتی می توانید در تیراژ بالا آن را سفارش دهید. همچنین امکان درج پلاک بر روی قاب به منظور هدایای تبلیغاتی را دارد.

قاب طرح کاشی قاب طرح کاشی

حضرت حافظ یکی از بزرگترین شاعران ایرانی است که آوازه آن در سراسر گیتی پیچیده شده . شعر حک شده بر روی لوح از دیوان حافظ گرفته شده است.

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق                   ثبت است بر جریده عالم دوام ما

شما می توانید این شعر گهربار را در قابل یک قاب شکیل هم برای خود و هم برای آنکه دوستش دارید سفارش دهید.  

خرید هدایای فرهنگی خرید هدایای فرهنگی

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت الزاما کم ارزش نیستند. محصولات ساخت داخل کشور می توانند با سادگی خود و صرف نیروی انسانی ارزانتر نسبت به برخی کشورها از قیمت پایین و ارزش بالایی برخوردار باشند. تولید داخلی کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کند و همچنین با ایجاد شغل های پایدار برای جوانان کشور از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می نماید. برنامه ریزی صحیح مسئولان و نگاه متفاوت فرهنگی مصرف کننده می تواند در این زمینه تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

فروش قاب طرح کاشی فروش قاب طرح کاشی

هدیه ارزان قیمت هدیه ارزان قیمت

شناسه محصول: 901523

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب لوح وان یکاد را می توانید بر روی دیوار منزل و یا دفتر کار خود قرار داده و فضای زندگی و کار خود را متبرک سازید. قاب لوح وان یکاد طرح کاشی حس آرامش خاصی به محیط زندگی شما می دهد. قاب وان یکاد قیمت ارزانی دارد و همه می توانند آن را تهیه نمایند. رنگ های استفاده شده در قاب کاشی وان یکاد بگونه ایی است که شما می توانید آن را با هر نوع دکوراسیونی ست کنید. فروش قاب وان یکاد به مشتریان عزیز از طریق فروشگاه اینترنتی و بصورت آنلاین است. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از قاب مذهبی طرح کاشی و ان یکاد بعنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بهره می برند. سادگی قاب نقش برجسته وان یکاد باعث می گردد قیمت آن ارزان تر باشد و حس نزدیکتری با مخاطب بر قرار سازد. اگر بدنبال هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان هستید ما به شما خرید قاب وان یکاد را پیشنهاد می کنیم.  

قاب لوح وان یکاد طرح کاشی قاب لوح وان یکاد طرح کاشی

جنس قاب آن از پلاستیک فشرده پی وی سی PVC است که با رنگ قهوه ایی و طرح چوب زیبایی خاصی به محصول بخشیده . ابعاد قاب چوبی 3*15.5*36.5 سانتی متر است. جنس لوح داخل قاب از گچ و رزین Resin و مواد دیگری برای شکل دهی بهتر طرح مورد نظر می باشد. که بصورت برجسته حجم بیشتری به اثر داده. رنگ مشکی لوح با رنگ سبز آبی آیه تضاد زیبایی بوجود آورده است. ابعاد لوح و ان یکاد داخل قاب 9*30 سانتی متر است.  

قاب لوح وان یکاد قاب لوح وان یکاد

پس از رنگ آمیزی لوح به منظور جلای بیشتر و همچنین پاک نشدن رنگ های آن , لایه ایی پلی استر بر روی لوح کشیده شده. این کار باحث محافظت در برابر رطوبت نیز می شود. پشت قاب قلابی وجود دارد تا بدون مشکل بتوان آن را بر روی دیوار نصب نمود. همچنین برای زیباتر نشان داده شدن لوح بر زیر آن پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی استفاده شده است. قاب و ان یکاد طرح کاشی شیشه ندارد تا لوح داخل آن بهتر مشاهده گردد.

قاب وان یکاد قیمت قاب وان یکاد قیمت

خواندن و مشاهده آیه شریفه وان یکان خواص بسیار مفید و قابل توجهی دارد که در احادیت مختلف به آن اشاره شده است. بسیاری از مردم این آیه را به‌عنوان محافظی دربرابر چشم‌زخم استفاده می‌کنند. از پیامبر (ص) روایت شده است: چشم زدن حقیقت دارد و گاه چشم زدن، قله‌ای را ساقط می‌کند. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾ و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست. با این توصیفات خرید قاب وان یکاد به معتقدین پیشنهاد می گردد.

قاب کاشی وان یکاد قاب کاشی وان یکاد

محصولات صنایع دستی و دکوری ساخت داخل کشور مطابق با مذهب و آداب و رسوم مردم طراحی و ساخته می شود. از این رو بیشتر قابل استفاده است. قاب نقش برجسته وان یکاد یکی از این محصولات بسیار کاربردی است که می تواند در تمام خانه ها و دفاتر کار استفاده گردد. خرید اینترنتی قاب وان یکاد به عنوان هدایای تبلیغاتی برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی پیشنهاد می گردد. فرهنگ استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان ساخت داخل می تواند به اقتصاد ملی کشورمان کمک قابل توجهی کند.  

فروش قاب وان یکاد فروش قاب وان یکاد

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

  شناسه محصول: 901522

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب مذهبی طرح کاشی نام خدا را بر روی دیوار منزل یا محل کار خود نصب کنید و همیشه به یاد خدا باشید. قاب لوح خدا طرح کاشی را می توانید برای مناسبت های مختلف به دوستان و اقوام خود هدیه دهید. با نگاه کردن به قاب اسم خدا آرامش خاصی به دل ها هدیه می شود. همچنین برای همایش های مذهبی و فرهنگی می توان از قاب کاشی نقش برجسته خدا برای هدیه تبلیغاتی ارزان بهره برد. خرید اینترنتی قاب کاشی برای تمام مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. فروش قاب طرح کاشی خدا به عنوان هدیه تبلیغاتی در تهران و سایر شهرهای کشور از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده. برای مشاهده و خرید هدایای تبلیغاتی مورد نظرتان می توانید از تمام محصولات فروشگاه صنایع دستی اصفهان دیدن کرده و از متنوع ترین مجموعه هدایای صنایع دستی سفارشات خود را انتخاب نمائید.  

قاب لوح خدا طرح کاشی قاب لوح خدا طرح کاشی

جنس قاب استفاده شده برای این محصول از پلاستیک فشرده pvc (چوب مصنوعی) با طرح چوب و رنگ قهوه ایی است. ابعاد آن 3*17.5*17.5 سانتی متر می باشد. برای زیباتر جلوه دادن لوح درون قاب پارچه ایی مخملی (جیر) با رنگ مشکی زیر آن چسبانده شده. ابعاد لوح قرار گرفته در وسط قاب 3*10*10.5 است. جنس لوح از گچ , رزین Resin و مواد افزودنی برای شکل دهی طرح مورد نظر است. پس از اتمام کار لوح رنگ آمیری شده و برای داشتن جلای بهتر لایه ایی از پلی استر بر روی آن کشیده می شود.  

قاب مذهبی طرح کاشی قاب مذهبی طرح کاشی

از قاب طرح کاشی نقش برجسته خدا هم بصورت شخصی و هم برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان و مذهبی , فرهنگی استفاده می شود. امکان درج لوگو و پلاک های شخصی شرکت و سازمان بر روی قاب وجود دارد. شما می توانید برای خرید اینترنتی قاب طرح کاشی خدا و کلیه صنایع دستی اصفهان از طریق فروشگاه اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. در پشت قاب آویزی قرار گرفته که شما می توانید براحتی آن را بر روی دیوار نصب کنید.

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

یاد خدا آرامش دهنده دل های مومنان و معتقدان است. احادیث فراوانی از پیامبر و ائمه در این باره روایت شده است. حضرت علی علیه السلام می فرمایند : (خدا را خالصانه یاد کنید تا بهترین زندگى را داشته باشید و با آن راه نجات و رستگارى را به پیمایید. )  اُذکُرُوا اللّه ذِکراخالِصاتَحیَوابِهِ أَفضَلَ الحَیاةِ وَتَسلُکوابِهِ طُرُقَ النَّجاةِ؛  (بحارالأنوار، ج78، ص39، ح16) مشاهده قاب لوح نام خدا شما را بیاد پروردگار می اندازد. با توجه به قیمت ارزان آن تهیه برای خودتان و دوستان و اقوام هدیه ایی بسیار ارزشمند تلقی می شود.  

قاب اسم خدا قاب اسم خدا

محصولات صنایع دستی ساخت داخل کشور بر اساس اعتقادات عموم مردم طراحی و تولید می شود, از این رو کاربردی تر است. همچنین خرید محصولات ساخت داخل از خروج ارز جلوگیری کرده و به شکوفایی رشد اقتصادی کمک می کند. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان نیز از دستاوردهای حمایت از کالای ایرانی است. نگاه متفاوت مسئولان به هنرهای دستی و توریسم امید بخش روزها و اتفاقات خوبی در آینده است.  

خرید اینترنتی قاب کاشی خرید اینترنتی قاب کاشی

هدیه تبلیغاتی در تهران هدیه تبلیغاتی در تهران

  شناسه محصول: 901521

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب برجسته طرح کاشی الله را بر روی دیوار منزل و یا دفتر کار خود قرار دهید تا با مشاهده آن همیشه به یاد خدا باشید. قیمت قاب لوح الله طرح کاشی ارزان است ولی ارزش بسیار بالایی دارد. شما می توانید از قاب کاشی الله بعنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت ولی نفیس برای همایش های سازمانی و ارگانی بهره ببرید. رنگ های استفاده شده در ساخت قاب طرح کاشی مذهبی دلنشین می باشند. مشاهده نامم الله حس آرامش به دل معتقدین هدیه می دهد. صنایع دستی اصفهان با داشتن بهترین محصولات دکوری و کاربردی برگ زرینی از فرهنگ و هنر کشورمان است. در صورت تمایل شما می توانید به تعداد بالا این قاب زیبای مذهبی را سفارش دهید و از تخفیف های ویژه برخوردار شوید. فروش هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران و سایر شهر های کشور را با فروشگاه صنایع دستی اصفهان تجربه کنید.  

قاب لوح الله طرح کاشی قاب لوح الله طرح کاشی

جنس قاب لوح الله از پلاستیک فشرده (پی وی سی) می باشد. رنگ آن قهوه ایی و طرح آن چوبی است. ابعاد قاب 3*17.5*17.5 سانتی متر می باشد. این قاب شیشه ندارد تا لوح داخل آن بهتر قابل مشاهده باشد. زیر لوح و کف قاب از پارچه طرح مخمل (جیر) مشکی استفاده شده تا لوح داخل قاب نمای زیباتری داشته باشد. جنس لوح برجسته داخل قاب از رزین Resin , گچ و مواد دیگری برای شکل دهی و قالب طرح مورد نظر است. بر روی لوح از رنگ سبز آبی استفاده شده تا نام الله به زیبایی نشان داده شود. پس از ساخت و رنگ آمیزی لایه ایی از پلی استر بر روی لوح کشیده می شود تا براقیت و زیبایی بهتری داشته باشد. ابعاد لوح 10.5*10.5 سانتی متر است.  

قاب برجسته طرح کاشی قاب برجسته طرح کاشی

برجستگی های لوح داخل قاب حس طبیعی تری به آن داده. در پشت قاب آویزی قرار دارد تا شما بتوانید آن را براحتی بر روی هر دیواری نصب کنید. خرید اینترنتی قاب کاشی الله برای مشتریان عزیز از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. قاب طرح کاشی برجسته الله زیبایی و آرامش خاصی به محیط زندگی شما خواهد بخشید. به دلیل احترام به نام مبارک الله بهتر است این قاب در اتاق خواب نصب نگردد.  

صنایع دستی اصفهان صنایع دستی اصفهان

مشاهده و ذکر نام الله , برای معتقدین به دین اسلام خواص زیادی دارد. حضرت على (ع) در بیان معنای "الله"فرموده اند:" اللَّه مفهومش، معبودى است که خلق در او حیرانند و به او عشق مى‏ورزند، اللَّه همان کسى است که از درک چشمها، مستور است، و از افکار و عقول خلق محجوب." درباره خواندن ذکر الله و حتی مشاهده آن مطالب زیادی بیان شده . البته این مسائل اعتقادی و به ایمان افراد بستگی دارد.  

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

صنایع دستی ایرانی بر اساس آداب و رسوم و اعتقادات مردم کشورمان طراحی و ساخته می شود. بنابراین کاربرد بیشتری دارد. حمایت از محصولات وطنی کمک بزرگی به اقتصاد کشورمان خواهد کرد. استفاده از ظروف و قاب های تزئینی صنایع دستی کشورمان برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی از محبوبیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار بوده که این امر مرهون فرهنگ سازی و معرفی محصولات به مشتریان عزیز می باشد.  

قاب کاشی الله قاب کاشی الله

قاب طرح کاشی مذهبی قاب طرح کاشی مذهبی

شناسه محصول: 901520

بازار مینا      BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب اسم طرح کاشی یکی از محصولات خاص و زیباست. از قاب لوح علی طرح کاشی برای جشن , همایش , روز مرد و مناسبت های مختلف بهره می برند. همچنین بدلیل وجود نام مبارک علی بسیار از علاقه مندان از این قاب بعنوان دیوار کوب برای منزل و یا دفتر کار خود بهره می برند. قاب نام مذهبی می تواند هدیه ایی فرهنگی و هنری باشد. خرید قاب طرح کاشی به سادگی و از طریق فروشگاه آنلاین صورت می پذیرد. محصولات صنایع دستی اصفهان تنوع زیادی داشته و متناسب با سلیقه مشتریان عزیز طراحی و تولید می شود. تابلو کاشی برجسته تلفیقی از هنر مدرن با حس و حال مذهبی فرهنگی است. قاب طرح کاشی مذهبی می تواند برای پرسنل و مدیران شرکت های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار گیرد. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای عموم مشتریان قابل سفارش است تا در هر تیراژی بتوانند به پرسنل و مدیران خود عرضه دارند.

قاب لوح علی طرح کاشی قاب لوح علی طرح کاشی

جنس قاب طرح چوب این محصول از پلاستیک فشرده (pvc) با رنگ قهوه ایی است. ابعاد قاب  3*17.5*175 سانتی متر می باشد. لوح برجسته زیبایی با طرح نام علی در داخل قاب وجود دارد. ابعاد لوح 12*12 سانتی متر است. جنس لوح از موادی مانند گچ , رزین Resin و مواد دیگر برای شکل دادن به طرح لوح می باشد. از رنگ آرامش بخش سبز آبی برای آن استفاده شده که شما را ناخودآگاه به یاد کاشی کاری های مساجد و ابنیه تاریخی اصفهان می اندازد. برجستگی های لوح حجم بسیار خوبی به آن بخشیده است. برای زیباتر شدن زیر لوح و به بیان دیگر کف قاب با پارچه ایی مخملی (جیر) به رنگ مشکی پوشانده تا طرح اصلی جلوه بیشتری داشته باشد.

قاب اسم طرح کاشی قاب اسم طرح کاشی

قاب طرح کاشی مذهبی مزین به نام مبارک "علی" است. بسیاری از دینداران اسلامی ارادت خاصی به این نام دارند و معمولا قاب اسم مذهبی را برای منازل و دفاتر کار خود استفاده می کنند. بر پایه روایات متواتر از رسول اکرم(ص) که در کتب فریقین بدان اشاره شده، به یاد امام علی(ع) بودن، خود نوعی عبادت است. «ذِکْرُ اللهِ عَزَّ وَ جَلَّ عِبادَةٌ وَ ذِکْری عِبادَةٌ وَ ذِکْرُ عَلِیٍّ عِبادَةٌ وَ ذِکْرُ الْأَئِمَّةِ مِنْ وُلْدِهِ عِبادَة». همچنین ازشیخ برسی نقل شده که هرکس این اسم شریف را بسیار بگوید و با خود همراه داشته باشد ، درمیان مردم صاحب آبرو و منزلت گردد.  

قاب نام مذهبی قاب نام مذهبی

خرید صنایع دستی اصفهان برای مصارف شخصی و هدیه و سوغات برای دوستان و آشنایان از محبوب ترین کارهای مسافران به این شهر تاریخی است. البته فروشگاه هدایای تبلیغاتی در هر شهری وجود دارد که ممکن است محصولاتی شبیه صنایع هنری فرهنگی اصفهان را داشته باشد ولی خرید مستقیم از فروشگاه صنایع دستی اصفهان حس و حال اصالت و هویت این شهر را برای شما به همراه دارد. تابلو کاشی برجسته نام علی با قیمت ارزان مناسب برای سوغات و هدیه است.

خرید قاب طرح کاشی خرید قاب طرح کاشی

صنایع دستی اصفهان و بطور نمونه قاب طرح کاشی مذهبی از هنرهای دستی ایرانی است که متناسب با دین , مذهب و آداب و رسوم مردم کشورمان طراحی و ساخته شده است. حمایت از محصولات ساخت داخل بجای کالاهای لوکس خارجی انگیزه ایی برای تولید بیشتر و بهتر کالای وطنی خواهد شد. فرهنگ سازی استفاده از این محصولات با معرفی بهتر آنها امکان پذیر است. تاثیر اقتصادی و فرهنگی این فعالیت ها در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.

صنایع دستی اصفهان صنایع دستی اصفهان

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

  شناسه محصول: 901519

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب محمد طرح کاشی یکی از زیباترین محصولات ارزان قیمت برای مشتریان علاقه مند به هنرهای دستی است. قاب لوح محمد طرح کاشی را می توانید براحتی بر روی هر دیواری قرار داده و متناسب با دکوراسیون خود هماهنگ کنید. رنگ سبز تابلو کاشی برجسته شما را به یاد کاشی های مساجد و ابنیه اصفهان می اندازد. قاب کاشی برجسته محمد را می توانید به عنوان هدیه به کسانی که نامشان محمد است بدهید و با به عنوان هدیه فرهنگی و مذهبی به هر کسی دهید. قاب طرح کاشی مذهبی محمد یادآور ارادت ما به پیامبر اعظم اسلام می باشد. قاب اسم محمد یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و با ارزش است که می تواند برای هر مقطع سنی مورد استفاده قرار گیرد. خرید محصولات فروشگاه به صورت عمده و تکی در کمترین زمان از طریق سایت امکانپذیر و ارسال آن بصورت فوری برای سراسر کشور همه روزه صورت می گیرد.  

قاب لوح محمد طرح کاشی قاب لوح محمد طرح کاشی

جنس قاب از پلاستیک فشرده pvc با طرح چوب است که برای زیباتر به نظر رسیدن رنگ با قهوه ایی انتخاب شده. ابعاد قاب 3*17.5*17.5 سانتی متر است. جنس لوح برجسته داخل قاب از ترکیب گچ , رزین Resin و مواد دیگر برای شکل دادن به آن است. پس از قالب گیری , طرح مورد نظر رنگ شده و پس از آن لایه ایی از پلی استر بر روی آن کشیده می شود. این کار جلای بیشتری به اثر نهایی می دهد. معمولا ابعاد لوح داخل قاب در حدود 10*10 سانتی متر است.

قاب محمد طرح کاشی قاب محمد طرح کاشی

پشت لوح و کف قاب از پارچه ایی مشکی با طرح مخمل (جیر) استفاده شده تا لوح داخل قاب جلوه بیشتری داشته باشد. رنگ سبز آبی استفاده شده در این محصول حس آرامش خاصی به بیننده منتقل می کند. بر این اساس شما می توانید از این قاب در منزل یا دفتر کار خود با هر دکوراسیونی استفاده کنید. قاب اسم محمد بدون شیشه است و بر این اساس شما براحتی می توانید آن را حمل و یا ارسال نمائید. خرید قاب طرح کاشی کاری از سراسر کشور براحتی قابل سفارش است. خرید هدایای فرهنگی مذهبی برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی در هر سطحی امکان پذیر است.

تابلو کاشی برجسته تابلو کاشی برجسته

در روایات اهل شیعه استفاده از نام محمد بسیار توصیه شده حال اگر این نام مبارک زینت بخش منازل و دفاتر کار شما باشد هر روز چشمان شما با آن نورانی خواهد شد. امام صادق(علیه السلام) می فرمایند: " ما فرزندان خود را تا 7 روز محمّد می نامیم و پس از آن اگر خواستیم نام او را عوض می کنیم و اگر نخواستیم همان محمّد می گذاریم. " در روایات و احادیث زیادی با ارزش استفاده از نام محمد بسیار اشاره شده است. قاب لوح محمد طرح کاشی متبرک به اسم پیامبر اعظم مسلمانان جهان است. قاب طرح کاشی کاری شده محمد را به دیگران هدیه دهید و سهمی در شاد کردن آنها داشته باشید.  

قاب کاشی برجسته محمد قاب کاشی برجسته محمد

این قاب تابلو کاشی نقش برجسته اثر دست هنرمندان ایرانی است که با توجه به ارزش های مذهبی و سنت های مردم کشورمان ساخته شده است. حمایت از این افراد حمایت از تولید و شکوفایی اقتصاد ملی کشورمان است. در هر کارگاهی تعداد زیادی از جوانان مشغول به فعالیت می باشند و حمایت از تولید داخلی حمایت از آنهاست. رونق اقتصادی کشور زنجیره وار به یکدیگر مرتبط است و هر عملی تاثیر مشخصی بر زندگی اقتصادی تک تک افراد جامعه دارد.

قاب طرح کاشی مذهبی قاب طرح کاشی مذهبی

 

قاب اسم محمد قاب اسم محمد

  شناسه محصول: 901518

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی