خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید و فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان به سراسر کشور با قیمت ارزان

هدیه روز معلم

هدیه هنر

کلمات کلیدی

قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر

قاب مینا کاری

قاب بشقاب مسی مینا کاری

بشقاب میناکاری

آینه ملیله کاری طرح آسمان

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهار

تابلو معرق وان یکاد

نیم ست نقره سیاه قلم مدل عشق

تابلو وان یکاد چوبی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل شادی

تابلو چوبی وان یکاد

تندیس میناکاری وان یکاد طرح هما

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بته جقه

جعبه گلدان میناکاری 25 سانتی با روکش مخمل

باکس هدیه مخمل 20 سانتی گلدان میناکاری

گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان

گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور

تابلو بزرگ سه بشقابی مینا کاری

بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی

قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی

تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی

قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی

تابلو میناکاری 10 سانتی جعبه چوبی گرد و مشبک

تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک

گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری

قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی

قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی

۳۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ از محصولات زیبای صنایع دستی اصفهان است که توانسته نظر بسیاری از مشتریان فروشگاه را به خود جلب کند. شما می توانید قاب پروانه میناکاری را برای تزئین هر یک از دیوارهای منزل خود استفاده نمائید. قاب پروانه مینا کاری نماد هنر اصیل صنایع دستی ایرانی است. قاب پروانه مسی مینا کاری هنر دست استادکاران اصفهانی است که با شور و ذوق خود اثری کم نظیر را خلق نموده اند. شما می توانید قاب پروانه مسی میناکاری شده را از سراسر ایران سفرش داده و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.  

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ

جنس قاب پروانه میناکاری از مس مرغوب است که با رنگ های زیبای مینایی به طرح های سنتی و اصیل ایرانی مزین گشته. طول پروانه 13 و عرض آن نیز در بیشترین حالت 13 و در کمترین حالت 8 سانتی متر می باشد. ابعاد قاب پروانه 22*22 سنتی متر است. وزن قاب پروانه در حدود 550 گرم می باشد.  

قاب پروانه میناکاری قاب پروانه میناکاری

ظرافت بکار رفته در ساخت پروانه میناکاری آن را از بسیار ظروف دیگر صنایع دستی متمایز کرده. ظروف میناکاری پس از نقاشی با رنگ های مخصوص در کوره هایی ویژه قرار گرفته تا با درجه حرارتی مشخص پخته شوند این کار باعث ایجاد لایه ایی براق و محافظ بر روی بدنه ظرف می گردد. میناکاری اصفهان با طرح های متنوع می توانند در چیدمان های مختلف مطابق با سلیقه شما زیبایی خاصی به فضاهای دکوری مورد نظر هدیه دهد.  

قاب پروانه مینا کاری قاب پروانه مینا کاری

پروسه تولید ظروف میناکاری در کارگاه های مختلف شبیه یکدیگر می باشد. ولی برخی بدلیل صرف زمان بیشتر برای نقاشی با کیفیت تر و کوره پزی دقیق تر از محصولات با کیفیت تری بر خوردارند. ما بهترین محصولات در زمینه میناکاری را به مشتریان خود ارائه می دهیم تا از استفاده و مشاهده آنها لذت ببرند.  

قاب پروانه مسی مینا کاری قاب پروانه مسی مینا کاری

قاب پروانه میناکاری می تواند هدیه ایی بسیار ارزنده و نفیس برای کسانی که دوستشان دارید در نظر گرفته شود. تزئین دیوار اتاق های پذیرایی با هنر ایرانی خالی از لطف نیست. با حمایت از کالای ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی شما نیز می توانید سهم بزرگی در شاعه فرهنگ اصیل ایرنی داشته باشید.

قاب پروانه مسی میناکاری شده قاب پروانه مسی میناکاری شده

  ساخت ظروف میناکاری  1- بررسی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لعاب اولویت اول را دارد زیرا هر ماده اولیه تأثیر ویژه ای در ویژگی و کیفیت لعاب دارد. مهم ترین مواد اولیه در تهیه لعاب مواد اولیه اصلی می باشند که در شبکه ساز ها (SiO2-B2O3-GeO2-P2O5) و شبکه واسط ها AL2O3 و در دگرگون ساز های شبکه PbO-CaO-K2O-Na2O می باشد که علاوه بر آن ها مواد اولیه مات کننده و مواد اولیه رنگی که باعث ایجاد رنگ در لعاب می شود نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مواد اولیه دگرگون ساز شبکه این نوع مواد اولیه در داخل فضاهای شبکه قرار گرفته، آن را کم و بیش پر می کنند و باعث تغییر و گسستگی در ساختار لعاب یا شیشه می شوند. دگرگون سازهای شبکه نسبت به شبکه سازها شدت میدان ضعیف تری دارند. ضمناً یون ها قدرت اتصال کمتری با یکدیگر دارند و انرژی پیوند ما بین اکسیژن و کاتیون های دگرگون ساز شبکه حدودkj/mol 250-40 است. این کاتیون های دگرگون ساز شبکه ظرفیت یک و دو دارند که به تنهایی حالت شیشه ای ایجاد نمی کنند و در حالت مطلوب با اکسید های اسیدی در هنگام ذوب ترکیب می شوند. این مواد اولیه در تکنیک لعاب به عنوان اکسید های قلیایی نامیده می شوند و فرمول عمومی آنها عبارتند از: (R2O و RO) این مواد اولیه دارای الکتروپوزیتیو کم هستند.  

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ

  مواد اولیه شبکه واسطه ها این نوع مواد اولیه ما بین دو گروه اصلی بالا قرار دارند و به نام گروه میانی اند و نسبت به شرایط موجود تغییر حالت میدهند. این آمفوتر ها یا اکسید های خنثی به مقدار کم به عنوان دگرگون ساز و به مقدار زیادتر به عنوان شبکه ساز در تشکیل لعاب اثر دارند و فرمول آنها (R2O3) بوده، انرژی پیوند آنها مابین kj/mol 330-250 است. اساس پیوند آنها بر (P.H) محیط اسیدی یا بازی است. اکسید های آمفوتر گروه سوم جدول مندلیف هستند. در موقعی که در مقابل اسید ها قرار گیرند،نقش یک باز را ایفا می کنند و اگر در مقابل باز قرار گیرند نقش اسید را بازی می کنند، بنابراین تنظیم کننده ی اصلی محیط هستند. همچنین در PH برخی از ترکیبات باعث می شوند H2O به (H+ و OH-) تجزیه شود که تراکم آنها در محیط خاصیت اسیدی یا قلیایی ایجاد می کند. بنابراین انتگرال عکس آن بین 1 تا 14 است که از 1 تا 7 خاصیت اسیدی و از 7 تا 14 خاصیت قلیایی را نشان می دهد و عدد 7 خاصیت خنثی دارد.  

شناسه محصول: 901300

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر نمونه ایی از محصولات صنایع دستی تلفیقی اصفهان است. بشقاب مسی میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر با داشتن جعبه ایی ظریف حس و حال فضاهای سنتی را برای بیننده تداعی می کند. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک بدلیل داشتن جعبه , ظرفیت بالایی برای هدیه دادن به دیگران دارد. رنگ های شاد آسمانی به همراه رنگ قهوه ایی جعبه جلوه ایی خاص به آن بخشیده. قاب میناکاری جعبه مشبک اثر دست هنرمندان اصفهانی است که با شور و عشق به فرهنگ اصیل ایرانی اثری کم نظیر خلق نموده اند. قاب بشقاب میناکاری با جعبه مشبک قابل سفارش از سراسر کشور بوده و در کمترین زمان بدست شما خواهد رسید.

 

بشقاب میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر بشقاب میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری جعبه مشبک از فلز مس با کیفیت بوده مه با رنگ های مخصوص مینایی مزین به طرح های زیبای سنتی گشته . قطر بشقاب 20 و ابعاد جعبه 25*25 سانتی متر می باشد. وزن قاب بشقاب مینا در حدود 1200 گرم است.

بشقاب مسی میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر بشقاب مسی میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر

بدلیل داشتن قاب شما می توانید انواع پلاک و لوگوهای تبلیغاتی خود را بر روی آن بچسبانید . این محصول گزینه بسیار خوبی برای هدایای تبلیغاتی شرکتی و سازمانی می باشد. نداشتن شیشه باعث می گردد تا بیننده دید بهتری به بشقاب میناکاری داشته باشد.

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

میناکاری هنر آتش و خاک است که صنعت آن از سال های دور در ایران پذیرفته شده البته در 400 سال اخیر رواج بیشتری پیدا کرده و فنون آن سینه به سینه بین دوست داران هنر صنایع دستی منتقل گشته. این ظروف زیبا دوام بالایی داشته و در صورت قرار نگرفتن رد شرایط بد مانند ضربه , فشار و مواد شیمیایی , می تواند برای سالیان دراز زینت بخش منازل و دفاتر کار شما باشد.  

قاب میناکاری جعبه مشبک قاب میناکاری جعبه مشبک

تلفیق قاب های چوبی و ظروف مینا توانسته نظر بیشتری از مشتریان را بخود جلب نماید. صنعت میناکاری نمادی از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی است که باید با حمایت ما برای نسل های آینده به یادگار بماند.  

قاب بشقاب میناکاری با جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری با جعبه مشبک

بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۲۰ سانتی متر بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۲۰ سانتی متر

شناسه محصول: 901299

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر از بهترین محصولات بازار مینا می باشد. کیفیت بالای ساخت آن باعث شده تا نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. بشقاب میناکاری اعلا از سری محصولات سفارشی صادراتی است. زمان صرف شده برای نقاشی قاب بشقاب میناکاری اعلا و انجام پروسه های مختلف ساخت و تولید نسبت به بشقاب های معمولی دلیل کیفیت بالاتر می باشد. بشقاب میناکاری اعلا جعبه دار را می توانید به دیگران در مناسبت های مختلف هدیه دهید. فرهنگ یک سرزمین نشان از اصالت مردمان آن دارد بشقاب میناکاری اصیل ایرانی هنر آتش و خاک است و نشانی از فرهنگ کهن و بزرگ سرزمین پارسی داشته که باعث افتخار ماست.  

بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری اعلا از مس مرغوب بوده که توسط استاد کار با رنگ های زیبا و مخصوص مینایی طراحی گشته . قطر بشقاب 20 سانتی متر و ابعاد جعبه مشبک 25*25 سانتی متر می باشد. وزن تقریبی قاب بشقاب میناکاری 900 گرم است.  

بشقاب میناکاری اعلا بشقاب میناکاری اعلا

صنعت میناکاری از سالیان دور در ایران وجود داشته اما از دوره صفویه به بعد در شهرهای مشخصی مانند اصفهان رواج بیشتری داشته. از این رو اساتید هنرهای دستی نسل به نسل هنر خود را به آیندگان منتقل نموده اند. البته در هر دوره تلفیق جدیدی از هنر با صنعت میناکاری اتفاق افتاده برخی بر روی فلزات مختلف و برخی در قاب های زیبای متفاوت قرار داده شده تا زیبایی بیشتری به بیننده ارائه دهد.  

قاب بشقاب میناکاری اعلا قاب بشقاب میناکاری اعلا

بدلیل کیفیت و زیبایی بالا و مهمتر از همه داشتن جعبه ایی شکلیل این محصول مورد بسیار خوبی برای هدیه به دیگران است. همچنین بدلیل امکان درج پلاک و لوگوهای تبلیغاتی بر روی آن , شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای پرسنل خود بصورت عمده سفارش می دهند.  

بشقاب میناکاری اعلا جعبه دار بشقاب میناکاری اعلا جعبه دار

حمایت از کالای باکیفیت ایرانی باعث رشد بهتر اقتصادی کشور و همچنین رونق کسب و کار تک تک افراد جامعه می گردد. فرهنگ اصیل ایرانی نشان از صلح و دوستی با دیگر فرهنگ و تمدن هاست . و صنایع دستی می تواند نماینده خوبی برای نشان دادن آن به دیگر فرهنگ ها باشد.  

بشقاب میناکاری اصیل بشقاب میناکاری اصیل

بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر

  شناسه محصول: 901298

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری نمونه ایی از کالای ایرانی زیبا و با کیفیت است. رنگ های مینایی , فیروزه ایی و لاجوردی بکار رفته در بشقاب میناکاری جعبه مشبک حس آرامش خاصی به بیننده منتقل می کند. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک اثر دست بهترین هنرمندان اصفهان است که با تجربه و شور و عشق خود به هنر صنایع دستی , اثری زیبا و بیاد ماندنی خلق نموده اند. بشقاب میناکاری قاب دار می تواند به عنوان هدیه ایی نفیس از طرف شما به دیگران محسوب گردد . برای سفارش بشقاب میناکاری 16 سانتی شما می توانید از هر کجای سرزمین پارسی اقدام نموده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.  

بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری

جنس بشقاب میناکاری از مس با کیفیت بوده که توسط استادکار با رنگ های مخصوص مینایی طراحی شده. برای ماندگاری بیشتر نقاشی , بشقاب مینا در کوره های مخصوص و در دمای 600 الی 800 درجه ایی حرارت دیده تا پخته شود. این کار باعث تشکیل لعاب زیبا و براقی بر روی آن شده.

بشقاب میناکاری جعبه مشبک بشقاب میناکاری جعبه مشبک

تضاد رنگ های روشن بشقاب و رنگ تیره قاب میناکاری مشبک باعث زیبایی دو چندان آن گشته به همین دلیل شما می توانید آن را بر روی دیوار انواع دکوراسیون های مختلف نصب کنید . چرا که هارمونی رنگ آن هماهنگی با رنگ های مختلف را دارد. در پشت قاب آویزی قرار داده شده و بوسیله آن شما می توانید قاب را بصورت لوزی نصب نمائید.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

این محصول زیبا از طرف ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی برای هدایای تبلیغاتی مورد استقبال قرار گرفته. شما می توانید بر روی قاب چوبی پلاک و یا لوگوی تبلیغاتی خود را براحتی بچسبانید.

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

میناکاری هنر درخشان آتش و خاک است که از سالیان دور در سرزمین ما رشید پیدا کرده . ما نیز بایستی به نحو احسن این میراث بزرگ را به آیندگان خود منتقل سازیم. فرهنگ و هنر ایرانی نشانه ایی از عظمت مردمان این سرزمین کهن است . میناکاری اصفهان از برجسته ترین هنرهای دستی ایرانی می باشد که هنرمندان و اساتید زیادی به فعایت در این زمینه مشغول می باشند. استفاده از ظرفیت های بالقوه صنایع دستی و بطور مشخص میناکاری اصفهان می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و شکوفایی اقتصادی گردد.

بشقاب میناکاری 16 سانتی بشقاب میناکاری 16 سانتی

  واشور کردن ظروف مینا   طرز کار پارچه ای (معمولاً سفید رنگ و نخی) به اندازه دلخواه معمولا 5×5 سانتی متر را در آب خیس کرده، به سریشم آغشته می کنند تا کمی حالت چسبندگی پیدا کند. سپس پارچه نم دار را بر روی ظروف مینا می کشند تا سطح کار از چربی عاری شود. این عمل همان طوری که اشاره شد به خاطر این صورت می گیرد که اگر چربی یا مواد زایدی در روی ظروف مینا وجود دارد از بین برود؛ همچنین باعث نشست رنگ بر روی ظروف مینا شود. البته پارچه ی آغشته به سریشم نباید زیادی دارای چسبندگی باشد؛ زیرا اگر چنین اتفاقی رخ دهد رنگ های نقاشی شده در کوره دارای ترک های ریزی خواهد شد و از طرفی رنگ نقاشی زمانی که از کوره بیرون آورده می شود حالت کدری به خود می گیرد؛ به خصوص رنگ طلای مینا به صورت طلای مایل به سیاه می شود. واشور، در لغت به معنی دوباره برانگیختن، از نوع به جنبش در آوردن و زنده کردن محیط برای کار جدید است. بعضی لفظ واشور را به کار می برند به معنی باز هم شستن. ولی هر چه باشد این عمل را جهت چربی زدودن از محیط کار انجام می دهند تا رنگ روی کار جایگزین شود.  

بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری

  ماده ای است به رنگ قهوه ای مایل به زرد که اگر رطوبت به ان برسد یا آن را بجوشانیم دارای بوی تند و تعفن آوری می شود. طرز تهیه سریشم سریشم را از زردپی (زردپی آشیل) چسبیده به استخوان های تیرک حیوانات به خصوص اسب، گاو، گوسفند و امثالهم تهیه می کنند. این رباط ها را از استخوان جدا کرده، در ظرفی بزرگ قرار می دهند و روی آن را کمی آهک می پاشند تا رباط ها و غضروف ها زودتر حالت حل و فاسد شدن پیدا کند. مدت سه الی چهار روز آن را به حال خود می گذارند تا به حالت کندیدگی در آید. سپس رباط های گندیده شده را در ظروفی ریخته و با حرارت ملایم و غیرمستقیم داغ می کنند. به طوری که به نقطه جوش نرسد و تنها داغ شود. پس از داغ کردن، موا حاصله را می گذارند تا سرد شود. در این حالت مواد به صورت ژل در می آید که آن را با کاردک به صورت نازک می برند و نخی را از وسط آن می گذرانند و توسط همان نخ مواد را در زیر آفتاب آویزان می کنند تا خشک شود. مواد به دست آمده را سریشم می نامند که با داغ کردن مجدد به عنوان چسب در هنر خاتم سازی مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین نوع چسب در این رشته ی هنری است؛ زیرا در هر نوع آب و هوایی از خود واکنش نشان نمی دهد. همچنین از تکه های سریشم می توان جهت واشور کردن در هنر مینا و مینیاتور استفاده کرد. در گذشته سریشم به دست آمده در اصفهان از مرغوبیت خوبی برخوردار بود و بعد از اصفهان در یزد؛ اما امروزه تعداد بسیار محدودی از افراد به تهیه سریشم مشغول هستند. زیرا مصرف آن بسیار کم شده و تهیه ی آن نیز بسیار مشکل و کاری غیر قابل تحمل است؛ یک قطعه ی آن می تواند سال ها نیاز هنرمندان مینا و مینیاتور را تامین کند، همچنین می تواند از بزاق آب دهان به عنوان یک نوع واشور استفاده کرد. البته این عمل برای اجسام کوچک امکان پذیر است و برای کارهای بزرگ باید از سریشم استفاده کرد.  

شناسه محصول: 901297

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک نمونه ایی از صنایع دستی میناکاری اصفهان مناسب برای هدایای تبلیغاتی ارگانی و سازمانی می باشد. بشقاب مینا قطر 16 سانتی زیبایی و ظرافت خاصی داشته که می تواند مورد پسند افراد مختلفی قرار گیرد. در نقاشی و طراحی بشقاب مینا 16 سانتی از رنگ های فیروزه ایی , مینایی بگونه ایی استفاده شده که تضاد زیبایی با رنگ قهوه ایی جعبه مشبک داشته باشد. بشقاب میناکاری 16 سانتی اثر دست هنرمندان مجرب سرزمین پارسی است که نمود فرهنگ اصیل خود را بر فلز بی جان رسم کرده تا روح سرزمین کهن در آن دمیده شود. شما می توانید به آسانی بشقاب میناکاری لبه گرد 16 سانتی متری را از هر کجای کشور عزیزمان سفارش داده تا در کمترین زمان بدستتان برسد.  

بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک

جنس بشقاب دور گرد 16 سانتی متری از فلز مس مرغوب می باشد. رنگ های مخصوص بکار رفته در نقاشی آن توسط استادکاران ماهری در کوره های ویژه ایی بین 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده تا پخته شود و برق و جلایی خاصی به بشقاب بدهد. قطر بشقاب 16 سانتی متر و وزن آن در حدود 300 گرم می باشد. ابعاد جعبه مشبک 20*20 سانتی متر می باشد.

بشقاب مینا قطر 16 سانتی بشقاب مینا قطر 16 سانتی

بشقاب میناکاری 16 سانتی بدلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به مدیران و پرسنل شرکت ها و سزمان های دولتی و خصوصی باشد. درج ساده پلاک و لوگوهای تبلیغاتی بر رور جعبه از ویژگیهای منحصر به فرد آن است.  

بشقاب مینا 16 سانتی بشقاب مینا 16 سانتی

وجود طرح مشبک پشت قاب مینا زیبایی و حس هنری , سنتی خاصی به آن بخشیده. از این رو شما می توانید با چیدمان زیبایی حال و هوای دکوراسیون های خود را به خوبی تغییر دهید.

بشقاب میناکاری 16 سانتی بشقاب میناکاری 16 سانتی

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی باعث رشد بیشتر اقتصادی و فرهنگی کشور و بطبع تک تک افراد جامعه خواهد شد. این امر دلیل خوبی برای اشتغال جوانان سرزمین مان نیز خواهد بود.  

بشقاب میناکاری لبه گرد 16 سانتی متری بشقاب میناکاری لبه گرد 16 سانتی متری

بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک

  شناسه محصول: 901296

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر از محصولات زیبای میناکاری و صنایع دستی اصفهان است. در طراحی و ساخت بشقاب مسی میناکاری شده 35 سانتی متر خلاقیت هنری و تجربه فراوان استادکارن جلوه زیبایی پیدا کرده. با قرار دادن بشقاب میناکاری لب دالبری برجسته 35 سانتی متری در ویترین  دکوری تان می توانید فضای آرامش بخش و سنتی اصیل ایرانی را به منزل و یا محل کار خود بیاورید. بشقاب میناکاری 35 سانتی نمای بسیار زیبا از رنگ های شاد مینایی و لاجوردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که در عین حال می توانید آن را با دیگر ظروف دکوری خود هماهنگ سازید. بشقاب 35 سانتی متری میناکاری را می توانید از سراسر ایران سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.  

بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متری از فلز مس بوده که توسط بهترین اساتید میناکار به صورت بشقابی زیبا در آمده . قطر این بشقاب بزرگ میناکاری 35 سانتی متر و وزن آن در حدود 750 گرم است.  

بشقاب مسی میناکاری شده 35 سانتی متر بشقاب مسی میناکاری شده 35 سانتی متر

نقاشی های کشیده شده بر روی بشقاب با رنگ های مینایی مخصوصی انجام گرفته که برای ماندگاری و دوام بیشتر , طی پروسه هایی در کوره های مخصوصی پخته شده تا براقی و زیبایی خاصی پیدا کند. این کار باعث تشکیل لعاب بر روی بشقاب شده و آن را ضد آب می کند.  

بشقاب میناکاری لب دالبری برجسته 35 سانتی متری بشقاب میناکاری لب دالبری برجسته 35 سانتی متری

در صورت نیاز شما می توانید آن را با آب شسته و خشک نمائید. توصیه می کنیم برای طول عمر بیشتر از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. در صورت قرار گرفتن ظروف میناکاری تحت فشار و یا خوردن ضربه به آن , ممکن است لعاب آن ریخته و دچار آسیب شود. بشقاب میناکاری بزرگ برای ویترین های خاص مناسب و جلوه ویژه ایی به آنها می دهند.  

بشقاب میناکاری 35 سانتی بشقاب میناکاری 35 سانتی

این بشقاب بیشتر برای زیبایی در ویترین منازل قرار خواهد گرفت ولی شما می توانید از آن در مراسم های خود نیز استفاده کنید. شاید زیبایی ظروف میناکاری نشات گرفته از زمان رواج آنها در دوران هنری صفویه باشد. اصالت و زیبایی هنری , ملی با طرح های زیبای ایرانی می تواند زینت بخش دکوراسیون و میزهای پذیرایی شما باشد.  

بشقاب 35 سانتی متری میناکاری بشقاب 35 سانتی متری میناکاری

بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر

  شناسه محصول: 901295

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری لبه گرد 30 سانتی متری از محصولات سنتی صنایع دستی اصفهان است.در طراحی بشقاب میناکاری دور گرد از رنگ های شاد و زیبای مینایی و لاجوردی استفاده شده تا بدرستی حال و هوای فرهنگ ایرانی تداعی شود. در ساخت بشقاب میناکاری لبه گرد طرح کلاسیک بشقاب های قدیم رعایت شده و در چیدمان مناسب دکوری بسیار بچشم خواهد آمد. سایز بشقاب میناکاری 30 سانتی گرد به شما امکان می دهد تا بتوانید با دیگر ظروف دکوری آن را هماهنگ سازید. پروسه یاخت و نقاشی بشقاب لبه گرد میناکاری کمی زمان گیر تر از نمونه های لبه دالبری است و هنر و تجربه استاد میناکار را می طلبد. این اثر زیبا براحتی از سراسر ایران قابل سفارش بوده و در کمترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.  

بشقاب میناکاری لبه گرد 30 سانتی متری بشقاب میناکاری لبه گرد 30 سانتی متری

جنس بشقاب میناکاری لبه گرد از فلز مس مرغوب است قطر آن 30 سانتی متر و وزن آن در حدود 600 گرم می باشد. رنگ های بکار رفته در طراحی آن مخصوص بوده که توسط استادکاران ماهر پس از نقاشی در کوره های مخصوص پخته خواهد شد. این کار باعث تشکیل لایه براق و زیبایی بر روی آن می گردد.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

وجود لایه لعابی باعث می شود ظرف مینا ضد آب شده و براحتی بتوان آن را با آب شست. البته توصیه می گردد از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نگردد . چرا که از طول عمر آن کاسته خواهد شد.  

بشقاب میناکاری لبه گرد بشقاب میناکاری لبه گرد

بشقاب میناکاری می تواند به عنوان هدیه ایی بسیار نفیس و ارزنده برای دوستان و اقوام شما در نظر گرفته شود. زیبایی و کیفیت آن بگونه ایی است که برای سالیان دراز زینت بخش مکان زندگی شما خواهد بود. بشقاب های میناکاری لبه گرد به اندازه بشقاب های مینا کاری لبله دالبری محبوب نیستند ولی شکل زیبای آنها باعث شده مشتریان خاص خود را داشته باشند.

بشقاب میناکاری 30 سانتی گرد بشقاب میناکاری 30 سانتی گرد

هنر و صنعت مینا کاری , هنر درخشان آتش و خاک است. تاریخچه این صنعت به 1500 سال پیش از میلاد باز خواهد گشت.هنر میناکاری در ایران بیشتر و در زمان صفویه بیشتر گرامی و رواج داشته. شاردن جهانگرد فرانسوی در یکی از سفرنامه های خود به آن اشاره نموده. و معمولا در زمان قدیم ظروف میناکاری با طرح های گل و مرغ مزین می گشته.  

بشقاب لبه گرد میناکاری بشقاب لبه گرد میناکاری

بشقاب میناکاری لبه گرد ۳۰ سانتی متری بشقاب میناکاری لبه گرد ۳۰ سانتی متری

  شناسه محصول: 901294

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر از محصولات محبوب فروشگاه بازار مینا می باشد. بشقاب میناکاری جعبه مشبک با ظرافت خاصی طراحی و ساخته شده طرح مشبک پشت بشقاب به همراه رنگ های زیبای مینایی و لاجوردی حس و حال سنتی خاصی را برای بیننده تداعی می کند. بشقاب میناکاری با جعبه مشبک قابل نصب بر روی هر دیواری می باشد. تلفیق رنگ پس زمینه مشبک با رنگ دیوار می تواند رنگ های زیبایی را بوجود آورد. در یکی از رئوس بشقاب میناکاری قاب دار از پشت حلقه ایی برای آویزان کردن آن وجود دارد این حلقه امکان می دهد تا بصورت لوزی بر روی دیوار نصب گردد. البته شما می توانید بر اساس سلیقه خود بشقاب میناکاری با جعبه مشبک را با چیدمان دلخواه در فضای دکوری خود قرار دهید.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری از مس مرغوب بوده که با رنگ های زیبای لاجوردی و مینایی توسط بهترین اساتید میناکار اصفهان به اثری زیبا تبدیل گشته. قطر بشقاب 30 سانتی متر و ابعاد جعبه 36*36 سانتی متر است. وزن تقریبی آن 1550 گرم می باشد.  

بشقاب میناکاری جعبه مشبک بشقاب میناکاری جعبه مشبک

بدلیل جعبه دار بودن این محصول پتانسیل بسیار بالایی برای هدیه دادن به دیگران دارد. البته سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی می توانند برای هدیه تبلیغاتی به مدیران و پرسنل خود از آن بهره ببرند. شما می توانید پلاک ها و لوگوهای تبلیغاتی خود را بر روی جعبه براحتی بچسبانید. قاب های میناکاری مشبک امکان استفاده چیدمان های مختلف را به شما خواهد داد.  

بشقاب میناکاری با جعبه مشبک بشقاب میناکاری با جعبه مشبک

برای ماندگاری بیشتر نقاشی و رنگ های طراحی شده بر روی بشقاب , طی پروسه های مختلفی در کوره های مخصوص با دمای بین 600 الی 800 درجه سانتی گراد پخته خواهد شد تا ماندگاری , براقی و زیبایی بیشتری بدست آورد. لازم به ذکر است توجه فرمائید برای طول عمر بیشتر ضربه و یا فشاری به آن وارد نگردد . چرا که ممکن است لعاب آن ترک خورده و بریزد.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

کالای با کیفیت وطنی مایه مباهات هر ایرانی است. حمایت از کالای مرغوب ساخت داخل کشور علاوه بر بالابردن اعتماد به نفس ملی کمک بزرگی به اقتصاد کشور و به طبع نتایج مثبتی در زندگی روزمره هر شخصی خواهد داشت.  

بشقاب میناکاری با جعبه بشقاب میناکاری با جعبه

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر

 

شناسه محصول: 901293

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر از سری محصولات هنری مذهبی میناکاری و صنایع دستی اصفهان است. با توجه به دین و اعتقاد مردم مسلمان , احترام بسیار زیادی به آیه شریفه و ان یکاد گذاشته می شود. بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد قطر 30 سانتی متر می تواند هم زیبایی و هنری بودن یک محصول دکوری را برای شما به ارمغان آورده و هم بواسطه وجود آیه شریفه آرامش خاطری دو چندان به شما هدیه دهد. اندازه بشقاب وان یکاد بگونه ای است که شما بتوانید آن را بر روی تمام دیوار ها نصب نمائید و همینطور بتوانید در ویترین منازل خود جای دهید. بشقاب مینا برجسته 30 سانتی و ان یکاد اثر دست بهترین هنرمندان اصفهانی است که شور و عشق خود به صنایع هنری را در قالب سال ها تجربه در یک اثر نشان داده اند. بشقاب میناکاری 30 سانتی متری و ان یکاد از رنگ های شادی بهره برده و قابل ست کردن به دیگر ظروف دکوری شماست.

بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد از مس بوده که با طرح و نقش زیبای سنتی و ایرانی و رنگ های مخصوص فیروزه و لاجوردی مینایی , توسط بهترین اساتید میناکار اصفهانی به شکل اثری ماندگار تبدیل شده است. قطر این بشقاب زیبا 30 سانتی متر و وزن آن در حدود 500 گرم است.  

بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد قطر 30 سانتی متر بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد قطر 30 سانتی متر

اعتقاد به آیه شریفه و ان یکاد بین مسلمانان وجود دارد . بطوری که در اکثر منازل و دفاتر کار برای جلوگیری از چشم زخم این آیه شریفه نگهداری می شود. این کار باعث اعتماد به نفس بیشتر برای کسانی که در آنجا زندگی می کنند , می گردد. حال زیبایی هنری و کار دست بهترین استادکاران اصفهانی در یک اثر به همراه آیه شریفه و ان یکاد می تواند برای در دکوراسیونی زیبایی دوچندانی به ارمغان آورد. (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)  

بشقاب وان یکاد بشقاب وان یکاد

وجود لعاب پخته شده بر روی بشقاب باعث براقی و زیبایی بیشتر آن شده. البته این لعاب ضد آب بوده و در صورت تمایل شما می توانید بشقاب میناکاری را با آب بشوئید. توصیه می گردد برای طول عمر بالاتر , مراقب باشید هیچ گونه ضربه و یا فشاری به بشقاب وارد نشود چرا که ممکن است لعاب آن ترک خورده و بریزد.  

بشقاب مینا برجسته 30 سانتی و ان یکاد بشقاب مینا برجسته 30 سانتی و ان یکاد

کالای با کیفیت ایرانی مایه افتخار این مرز و بوم است و بهتر است برای جلوگیری از خروج ارز  از کشور و بوجود آمدن شرایط بهتر اقتصادی , بجای محصولات لوکس خارجی از کالای با کیفیت ایرانی استفاده گردد. تاثیر این کار در بلند مدت بر اقتصاد تک تک افراد جامعه قابل مشاهده است.  

بشقاب میناکاری 30 سانتی متری و ان یکاد بشقاب میناکاری 30 سانتی متری و ان یکاد

بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر

شناسه محصول: 901292

بازار مینا     BazareMina.ir

  • شادی امینی
  • ۰
  • ۰

پشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری جعبه مشبک 25 سانتی متری از کار های زیبای میناکاری و صنایع دستی اصفهان می باشد. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک با قابلیت نصب بر روی انواع سطوح و دیوارهای منازل و دفاتر کار , پتانسیل بالایی برای زیباسازی محیط زندگی شما دارد.  بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر با چیدمان و سلیقه ایرانی حال و هوا و خاطره فضاهای سنتی اصیل ایرانی را به بیننده منتقل می کند. ابعاد قاب بشقاب مسی با قطر 25 سانتی متر بگونه ایی طراحی شده است که برای دکورها و دیوار های مختلف متناسب باشد. تضاد رنگ های روشن و تیره بشقاب میناکاری قاب دار باعث زیبایی دوچندان آن گشته .  

بشقاب میناکاری جعبه مشبک بشقاب میناکاری جعبه مشبک

جنس بشقاب میناکاری جعبه مشبک از مس مرغوب است که توسط بهترین استادکاران مینای اصفهان با رنگ های مخصوص و زیبای مینا طراحی شده . طی پروسه های مشخص برای ماندگاری و دوام بیشتر در کوره های مخصوص در دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و پخته می شود تا لعابی براق و زیبا تشکیل شود. قطر این بشقاب 25 و ابعاد جعبه 35*35 سانتی متر می باشد وزن تقریبی آن 1300 گرم است.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

نداشتن شیشه برای این قاب زیبا می تواند جلوه بهتری از بشقاب را به بیننده نشان دهد. طرح مشبک پشت بشقاب زیبایی و حال و هوای طرح های سنتی را در ذهن مخاطب بوجود می آورد. در صورتی که به ظروف میناکاری ضربه و فشار وارد نگردد و بصورت مطلوبی مراقبت گردند می توانند برای سالیان درازی زینت بخش محیط زندگی شما باشند.  

بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر

محصول زیبا و با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب گزینه بسیار خوبی برای هدایای تبلیغاتی شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد. شکیل بودن به همراه ماندگاری بالا و امکان درج لوگوی شخصی و سازمانی ظرفیت های بسیار خوب این بشقاب جعبه مشبک بحساب می آید. قاب میناکاری شده طرح مشبک ظرافت بیشتری نسبت به بشقاب های قاب شیشه ایی دارد.  

قاب بشقاب مسی با قطر 25 سانتی متر قاب بشقاب مسی با قطر 25 سانتی متر

حمایت از کالای ایرانی علاوه بر کمک به رشد اقتصادی کشور می تواند مروج فرهنگ اصیل ایرانی باشد. در این راستا ارائه محصولات صنایع دستی با کیفیت و ماندگار می تواند کمک بزرگی در جهت پیشبرد این هدف باشد.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

بشقاب میناکاری جعبه مشبک بشقاب میناکاری جعبه مشبک

شناسه محصول: 901291

بازار مینا    BazareMina.ir

  • شادی امینی