خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید میناکاری اصفهان روی مس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

فروش انواع محصولات میناکاری اصل اصفهان به صورت آنلاین برای سراسر کشور

خرید و فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان به سراسر کشور با قیمت ارزان

هدیه روز معلم

هدیه هنر

کلمات کلیدی

قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر

قاب مینا کاری

قاب بشقاب مسی مینا کاری

بشقاب میناکاری

آینه ملیله کاری طرح آسمان

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهار

تابلو معرق وان یکاد

نیم ست نقره سیاه قلم مدل عشق

تابلو وان یکاد چوبی

نیم ست نقره سیاه قلم مدل شادی

تابلو چوبی وان یکاد

تندیس میناکاری وان یکاد طرح هما

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بته جقه

جعبه گلدان میناکاری 25 سانتی با روکش مخمل

باکس هدیه مخمل 20 سانتی گلدان میناکاری

گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان

گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور

تابلو بزرگ سه بشقابی مینا کاری

بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی

قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی

تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی

قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی

تابلو میناکاری 10 سانتی جعبه چوبی گرد و مشبک

تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک

گلدان صراحی مس و پرداز 20 سانتی متری

قاب لوح یا فاطمه الزهرا طرح کاشی

قاب لوح بسم الله الرحمن الرحیم طرح کاشی

  • ۰
  • ۰

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ از محصولات زیبای صنایع دستی اصفهان است که توانسته نظر بسیاری از مشتریان فروشگاه را به خود جلب کند. شما می توانید قاب پروانه میناکاری را برای تزئین هر یک از دیوارهای منزل خود استفاده نمائید. قاب پروانه مینا کاری نماد هنر اصیل صنایع دستی ایرانی است. قاب پروانه مسی مینا کاری هنر دست استادکاران اصفهانی است که با شور و ذوق خود اثری کم نظیر را خلق نموده اند. شما می توانید قاب پروانه مسی میناکاری شده را از سراسر ایران سفرش داده و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.  

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ

جنس قاب پروانه میناکاری از مس مرغوب است که با رنگ های زیبای مینایی به طرح های سنتی و اصیل ایرانی مزین گشته. طول پروانه 13 و عرض آن نیز در بیشترین حالت 13 و در کمترین حالت 8 سانتی متر می باشد. ابعاد قاب پروانه 22*22 سنتی متر است. وزن قاب پروانه در حدود 550 گرم می باشد.  

قاب پروانه میناکاری قاب پروانه میناکاری

ظرافت بکار رفته در ساخت پروانه میناکاری آن را از بسیار ظروف دیگر صنایع دستی متمایز کرده. ظروف میناکاری پس از نقاشی با رنگ های مخصوص در کوره هایی ویژه قرار گرفته تا با درجه حرارتی مشخص پخته شوند این کار باعث ایجاد لایه ایی براق و محافظ بر روی بدنه ظرف می گردد. میناکاری اصفهان با طرح های متنوع می توانند در چیدمان های مختلف مطابق با سلیقه شما زیبایی خاصی به فضاهای دکوری مورد نظر هدیه دهد.  

قاب پروانه مینا کاری قاب پروانه مینا کاری

پروسه تولید ظروف میناکاری در کارگاه های مختلف شبیه یکدیگر می باشد. ولی برخی بدلیل صرف زمان بیشتر برای نقاشی با کیفیت تر و کوره پزی دقیق تر از محصولات با کیفیت تری بر خوردارند. ما بهترین محصولات در زمینه میناکاری را به مشتریان خود ارائه می دهیم تا از استفاده و مشاهده آنها لذت ببرند.  

قاب پروانه مسی مینا کاری قاب پروانه مسی مینا کاری

قاب پروانه میناکاری می تواند هدیه ایی بسیار ارزنده و نفیس برای کسانی که دوستشان دارید در نظر گرفته شود. تزئین دیوار اتاق های پذیرایی با هنر ایرانی خالی از لطف نیست. با حمایت از کالای ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی شما نیز می توانید سهم بزرگی در شاعه فرهنگ اصیل ایرنی داشته باشید.

قاب پروانه مسی میناکاری شده قاب پروانه مسی میناکاری شده

  ساخت ظروف میناکاری  1- بررسی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لعاب اولویت اول را دارد زیرا هر ماده اولیه تأثیر ویژه ای در ویژگی و کیفیت لعاب دارد. مهم ترین مواد اولیه در تهیه لعاب مواد اولیه اصلی می باشند که در شبکه ساز ها (SiO2-B2O3-GeO2-P2O5) و شبکه واسط ها AL2O3 و در دگرگون ساز های شبکه PbO-CaO-K2O-Na2O می باشد که علاوه بر آن ها مواد اولیه مات کننده و مواد اولیه رنگی که باعث ایجاد رنگ در لعاب می شود نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مواد اولیه دگرگون ساز شبکه این نوع مواد اولیه در داخل فضاهای شبکه قرار گرفته، آن را کم و بیش پر می کنند و باعث تغییر و گسستگی در ساختار لعاب یا شیشه می شوند. دگرگون سازهای شبکه نسبت به شبکه سازها شدت میدان ضعیف تری دارند. ضمناً یون ها قدرت اتصال کمتری با یکدیگر دارند و انرژی پیوند ما بین اکسیژن و کاتیون های دگرگون ساز شبکه حدودkj/mol 250-40 است. این کاتیون های دگرگون ساز شبکه ظرفیت یک و دو دارند که به تنهایی حالت شیشه ای ایجاد نمی کنند و در حالت مطلوب با اکسید های اسیدی در هنگام ذوب ترکیب می شوند. این مواد اولیه در تکنیک لعاب به عنوان اکسید های قلیایی نامیده می شوند و فرمول عمومی آنها عبارتند از: (R2O و RO) این مواد اولیه دارای الکتروپوزیتیو کم هستند.  

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ

  مواد اولیه شبکه واسطه ها این نوع مواد اولیه ما بین دو گروه اصلی بالا قرار دارند و به نام گروه میانی اند و نسبت به شرایط موجود تغییر حالت میدهند. این آمفوتر ها یا اکسید های خنثی به مقدار کم به عنوان دگرگون ساز و به مقدار زیادتر به عنوان شبکه ساز در تشکیل لعاب اثر دارند و فرمول آنها (R2O3) بوده، انرژی پیوند آنها مابین kj/mol 330-250 است. اساس پیوند آنها بر (P.H) محیط اسیدی یا بازی است. اکسید های آمفوتر گروه سوم جدول مندلیف هستند. در موقعی که در مقابل اسید ها قرار گیرند،نقش یک باز را ایفا می کنند و اگر در مقابل باز قرار گیرند نقش اسید را بازی می کنند، بنابراین تنظیم کننده ی اصلی محیط هستند. همچنین در PH برخی از ترکیبات باعث می شوند H2O به (H+ و OH-) تجزیه شود که تراکم آنها در محیط خاصیت اسیدی یا قلیایی ایجاد می کند. بنابراین انتگرال عکس آن بین 1 تا 14 است که از 1 تا 7 خاصیت اسیدی و از 7 تا 14 خاصیت قلیایی را نشان می دهد و عدد 7 خاصیت خنثی دارد.  

شناسه محصول: 901300

بازار مینا     BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۱/۳۰
  • شادی امینی

قاب پروانه میناکاری بزرگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی